back

Onterechte facturatie

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. V.

aan: Orange (ex Mobistar)

25/05/2021

Beste Test-Aankoop, bij Orange beschik ik over een gsm-abonnement dat maandelijks door mijn werkgever betaald wordt. Kosten 'buiten bundel', zoals bellen naar het buitenland of gebruik van mobiele data boven de vastgelegde limiet, zijn voor rekening van de werknemer. De laatste maanden ontving ik drie keer een factuur omdat ik de datalimiet overschreden zou hebben, terwijl de datameter in de Orange-app aangaf dat ik voor de bewuste periodes nog data overhield. Orange heeft mij ondertussen telefonisch bevestigd dat een technisch probleem heeft geleid tot deze facturatiefouten. Voor de laatste onterecht opgestelde factuur wil het bedrijf een credit nota opmaken. Het weigert echter de vorige onterecht aangerekende en reeds betaalde kosten terug te betalen. Ik nam al contact op via de telefoon en via e-mail. Aan de telefoon wordt telkens een dossier opgemaakt en beloofd dat de problemen opgelost zullen worden. Op e-mails (twee tot dusver) komt helaas nooit een antwoord. De problemen blijven uiteindelijk onopgelost. Wat kan ik verder ondernemen om tot een definitieve oplossing, zijnde de terugstorting van alle onterecht betaalde kosten, te bekomen? Hartelijk dank voor jullie advies! Tom Vansteenbrugge (werkgever: Gemeentebestuur Staden)

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 26,15

Berichten (1)

T. V.

aan: Orange (ex Mobistar)

17/06/2021

Enkele weken geleden werd mij op het infonummer 5995 bevestigd dat een tweede credit nota + terugbetaling in orde gebracht zou worden, maar met enige vertraging wegens een technisch probleem bij de opmaak van de nota's. Ondertussen is dit euvel nog steeds niet verholpen.