back

online bestelling na 3w niet geleverd

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. D.

aan: Hunkemöller

24/05/2021

Beste, ik deed op 3/05 een bestelling online. Op 4/05 kreeg ik de bevestiging. op 5/05 kreeg ik van Bpost de melding dat Hunkemoller het pakje aan hen zou overmaken voor bezorging. Vanaf dan hoorde ik niets meer, al stuurde ik een week later een vraag via het invulformulier met betrekking tot de status van mijn pakketje. Ook daar kreeg ik geen antwoord op, tot op heden. De bestelling was als verrassing voor mijn nieuwe vriend, voor op vakantie. Ondertussen is die vakantie al voorbij. en nog steeds geen enkel bericht. wel kreeg ik de vraag om mijn aankoop te beoordelen...! en kan ik een giftcard van €50 winnen als ik dat doe... Vreemd, want ik heb dus niets ontvangen. Het doet me wel vermoeden dat intern de bestelling als afgerond en dus afgeleverd in het systeem staat, en ik dus een loze bestelling deed... Aangezien ik het me op geen enkele manier lukt om contact te krijgen met de klantendienst kan ik dus niet informeren, noch te weten komen hoe ik alsnog mijn bestelling ontvang of de terugbetaling . telefonisch blijft de wachtlijn continu op 9 wachtenden voor mij staan. Uiteindelijk wordt er gemeld dat het heel druk is0. Ja, dat begreep ik al, staat in elke autoreply na mail. ondertussen blijft mijn mailbox dagelijks gespamd worden met reclame...

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 63,97
  • Schadevergoeding
  • ontvangst van bestelling

Berichten (4)

Hunkemöller

aan: K. D.

24/05/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi , Thank you for your request. This is an automatic response to let you know what's going to happen from now on. We will try and respond to your email as quickly as possible, but this may take a little longer than you are use to. This is because we currently have to content with higher volumes due to the lockdown closing various stores. For a faster handling of your question, I would like to advise you to contact us via the live chat, Facebook Messenger or WhatsApp. When you do, please refer to the email with case number 01304060 and and we will help you quickly. We also recommend that you read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find answers to your questions. You can visit the page by clicking here. We wish you a very nice day. Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

K. D.

aan: Hunkemöller

24/05/2021

Ik blijf hetzelfde antwoord krijgen, dit is nu de 3e automatische reply met hetzelfde bericht... vreemd dat de impact van de lockdown nog steeds zo hard impact heeft. Moeilijk te geloven

Hunkemöller

aan: K. D.

24/05/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi , Thank you for your request. This is an automatic response to let you know what's going to happen from now on. We will try and respond to your email as quickly as possible, but this may take a little longer than you are use to. This is because we currently have to content with higher volumes due to the lockdown closing various stores. For a faster handling of your question, I would like to advise you to contact us via the live chat, Facebook Messenger or WhatsApp. When you do, please refer to the email with case number 01304084 and and we will help you quickly. We also recommend that you read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find answers to your questions. You can visit the page by clicking here. We wish you a very nice day. Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

Hunkemöller

aan: K. D.

12/06/2021

Bestsellers BHs Slips Nachtmode Beenmode Hi Kassandra, Bedankt voor je bericht en geduld! Helaas is het inderdaad heel druk bij Hunkemoller waardoor wij niet de service kunnen bieden die je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik in ons systeem dat de terugbetaling voor de niet geleverde bestelling is gemaakt. Wel vind ik het heel vervelend dat hierdoor de verrassing voor je vriend is mislukt, hierom bied ik je graag een kortingscode aan van 20% (niet in combinatie te gebruiken met andere aanbiedingen): ZU4P-F23O-2X57-IHHE . Ik hoop je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens je een fijne weekend ) Love, XoeKlantenservice © Hunkema¶ller Nederland 2019 --------------------