back

verkeerde levering/omruiling

LEEN BAKKER BELGIE Antwerpsestraat 36, LIER
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: LEEN BAKKER BELGIE

22/05/2021

Beste, ik bestelde op 20 maart een loungeset bij Leen Bakker. Dordogne grijs met taupe kussens 6-delig. Volgens Mijn leen Bakker ging ze 29 april geleverd worden. 29 april geen levering dus eerst gemaild. Daar staat dat het 14dagen kan duren voor ze antwoorden???? Dan naar klantendienst gebeld 2x. Ze zou dan 12 mei geleverd worden. 12 mei wordt de lounge in verkeerde kleur geleverd.Hier heb ik ook weer gemaild met het probleem maar weer bericht dat het 14 dagen kan duren voor ik antwoord ga krijgen. Ik heb toen 4x naar klantendienst moeten bellen om te weten wanneer de omruiling kon gebeuren. Telkens gingen ze mij terug contacteren met een oplossing. Dit is nooit gebeurd ik heb steeds zelf moeten terugbellen. Eindelijk kreeg ik het bericht dat vandaag 22mei de omruiling zou plaats vinden. Daarnet komt de meneer van post.NL @home aan mijn deur. Die zou 11 dozen moeten meenemen(de lounge en kussens in verkeerde kleur) maar... hij heeft enkel de kussens bij én die zijn in dezelfde verkeerde kleur!!! Van loungemeubel géén spoor. Ik heb dus géén omruiling gedaan en terug naar klantendienst gemaild met het probleem. Maandag probeer ik wéér naar klantendienst te bellen. Ik vind dit erg stresserend en jammer. Volgens mij heb ik al voor ettelijke euro's aan telefoontjes gepleegd want ze bellen of mailen nooit terug. Ik ben erg ontevreden en hoop écht dat er een oplossing komt! mvg Marleen

Gewenst oplossing

  • Vervanging
  • compensatie van het bedrijf voor alle tijd en telefoontjes