back

online aanpassingen lukt niet (meer)

IMMOWEB Avenue Général Dumonceau 56 2, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. D.

aan: IMMOWEB

21/05/2021

Heb reeds contact genomen met immoweb. Ze vroegen welke aanpassingen ze moeten doorvoeren. Nu zo werkt het niet! Ikzelf moet op elk moment wijzigingen ONLINE kunnen doorvoeren. Zoals vroeger steeds het geval was. Niets kan meer online, geen aanpassingen, geen statistieken,.. Ze moeten dringend hun site in orde brengen ! m vr gr

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (13)

IMMOWEB

aan: A. D.

21/05/2021

Onderwerp Klacht - online aanpassingen lukt niet (meer) - (CPTBE01277155-53) Beste Mevrouw Damiano, Wij hebben uw klacht goed ontvangen. Het is inderdaad de bedoeling dat u op elk moment zelf uw zoekertje kan beheren. Op 5/05 was er een belangrijke update op onze website, hierdoor is het nodig om eerst en vooral uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Is dit gelukt ? Welke problemen ondervindt u bij het wijzigen van uw zoekertje? Kan u ons hierover meer informatie geven aub? Alvast onze excuses voor het ongemak. Een fijn week-end. Met vriendelijke groeten, Magaly GUITERAS Immoweb Customer Care Download de app en mis geen enkel pand! Hulp nodig? 02 333 25 06 zoekertje@immoweb.be Van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u Je ontvangt deze e-mail omdat je gevraagd hebt om gecontacteerd te worden door de klantendienst van Immoweb. We antwoorden enkel op je verzoek en zullen je geen verdere marketingcommunicatie sturen, tenzij je hier uirukkelijk om vraagt. Raadpleeg ons privacybeleid of neem contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via privacy@immoweb.be © IMMOWEB NV Generaal Dumonceaulaan, 56 B-1190 Vorst --------------- Message d'origine --------------- --------------- Message d'origine --------------- De: [klachtenbox@test-aankoop.be] Envoyé: 21/05/2021 09:46 À: agentschappen@immoweb.be Objet: Klacht - online aanpassingen lukt niet (meer) - (CPTBE01277155-53)ref:_00D2pUXpF._5002p2UikzI:ref

A. D.

aan: IMMOWEB

21/05/2021

Ik kan informatie NA type pand (zie bijlage) niet verder activeren (zowel in browser safari als in firefox) Gelieve dit probleem op te lossen aub. m vr gr

IMMOWEB

aan: A. D.

22/05/2021

Onderwerp Klacht - online aanpassingen lukt niet (meer) - (CPTBE01277155-53) Beste Mevrouw Damiano, Bedankt voor deze printscreen. Wat gebeurt er wanneer u op de groene knop volgende klikt? Heeft u dit ook al eens geprobeerd vanuit Google chrome? Kan u ons ook even het zoekertjesnummer weergeven, zodat wij dit ook eens langs onze kant bekijken aub? Met vriendelijke groeten, Magaly GUITERAS Immoweb Customer Care Download de app en mis geen enkel pand! Hulp nodig? 02 333 25 06 zoekertje@immoweb.be Van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u Je ontvangt deze e-mail omdat je gevraagd hebt om gecontacteerd te worden door de klantendienst van Immoweb. We antwoorden enkel op je verzoek en zullen je geen verdere marketingcommunicatie sturen, tenzij je hier uirukkelijk om vraagt. Raadpleeg ons privacybeleid of neem contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via privacy@immoweb.be © IMMOWEB NV Generaal Dumonceaulaan, 56 B-1190 Vorst --------------- Message d'origine --------------- --------------- Message d'origine --------------- De: [klachtenbox@test-aankoop.be] Envoyé: 21/05/2021 17:03 À: agentschappen@immoweb.be Objet: Klacht - online aanpassingen lukt niet (meer) - (CPTBE01277155-53)ref:_00D2pUXpF._5002p2UipfX:ref

A. D.

aan: IMMOWEB

22/05/2021

code 9036801 Na de groene knop gebeurt er niets. Blijft hangen op adres ! U gaat ons toch niet zeggen dat wij moeten veranderen van browser. Browsers Safari EN firefox werken niet! Vroeger ging DAT WEL! Status ‘onder optie’ werkt OOK al niet (zie bijlage antwoord). Gelieve dringend deze vervelende errors weg te werken. m vr gr

A. D.

aan: IMMOWEB

31/05/2021

Dit is de zoveelste mail. U zegt telkens hetzelfde. Uw site werkt niet meer als tevoren. DIT KAN NIET ! We eisen volledige terugstorting van het bedrag van deze advertentie. m vr gr

A. D.

aan: IMMOWEB

08/06/2021

Ik krijg geen antwoord. Gelieve vorig bericht te lezen en te handelen. Het reknr. voor terugstorting is IBAN BE70441903174125 M vr gr, Wyckmans

IMMOWEB

aan: A. D.

12/06/2021

Onderwerp Klacht - online aanpassingen lukt niet (meer) - (CPTBE01277155-53) Geachte, wij hebben begin mei een grote update gedaan van onze systemen en het spijt ons enorm dat u mee in de technische naweeën hiervan bent terecht gekomen. Een terugkerende issue langs onze kant heeft inderdaad een effect gehad op het laten verschijnen van bepaalde informaties in het zoekertje. Wij zien dat uw zoekertje nog online staat en hebben alvast een groter formaat gratis voor u geactiveerd op het zoekertje. Nogmaals oprecht onze excuses en hartelijk bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten, Immoweb Customer Care Download de app en mis geen enkel pand! Hulp nodig? 02 320 23 66 zoekertje@immoweb.be Van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u Je ontvangt deze e-mail omdat je gevraagd hebt om gecontacteerd te worden door de klantendienst van Immoweb. We antwoorden enkel op je verzoek en zullen je geen verdere marketingcommunicatie sturen, tenzij je hier uirukkelijk om vraagt. Raadpleeg ons privacybeleid of neem contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming via privacy@immoweb.be © IMMOWEB NV Generaal Dumonceaulaan, 56 B-1190 Vorst --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachtenbox@test-aankoop.be] Verzonden: 31/05/2021 14:45 Aan: agentschappen@immoweb.be Onderwerp: Klacht - online aanpassingen lukt niet (meer) - (CPTBE01277155-53)ref:_00D2pUXpF._5002p2UjiOm:ref

A. D.

aan: IMMOWEB

12/06/2021

Denken jullie nu echt dat het probleem is opgelost? NEE hoor ! Mijn inlog/account in safari kan ik nu zelfs niet meer inladen. In firefox is het probleem nog steeds hetzelfde en ik ga het niet meer herhalen wat het is. Ik vraag nu voor de DERDE KEER het betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening (zie vorig bericht). Wil u nu eindelijk eens correct handelen aub en niet meer ronde de pot blijven draaien. M vr gr

IMMOWEB

aan: A. D.

14/06/2021

Beste, Kan u voor de terugbetaling van uw zoekertje met code 9036801 ons uw rekeninguittreksel van de betaling doorsturen a.u.b. ? Kan u eveneens melden op welk rekeningnummer we u het bedrag mogen doorstorten ? Met vriendelijke groeten, Han TILMANS Immoweb Customer Care --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D2pUXpF._5002p2Ul22d:ref

A. D.

aan: IMMOWEB

15/06/2021

Bijgevoegd bewijs betaling. Rek nr. BE70 4419 0317 4125 ASTER WYCKMANS

IMMOWEB

aan: A. D.

23/06/2021

Beste, We hebben de aanvraag ingediend om u het bedrag van 189.99 euro dat u betaalde voor het zoekertje met code 9036801 terug te betalen. Met vriendelijke groeten, Han TILMANS Immoweb Customer Care --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D2pUXpF._5002p2UlGHr:ref

A. D.

aan: IMMOWEB

10/07/2021

Tav Han Tilmans, Beste, We hebben de terugbetaling tot op heden nog niet ontvangen. Vriendelijke groet.

A. D.

aan: IMMOWEB

24/07/2021

We hebben gemerkt dat slechts 52,50 euro is overgeschreven op de rekening wat NIET overeengekomen was. Ik verwijs naar uw vorig bericht dat 189.99 euro zou terug betaald worden. We hebben door uw gebrekkige website tijd en geld verloren aangezien de informatie niet kon aangepast worden online. Gelieve dit dan ook fatsoenlijk toe te geven en deze zaak af te ronden en de volledige betaling terug te storten ZOALS overeengekomen was. M vr gr.