back

opzegging van premium lidmaatschap

PARSHIP Speersort 10, Hamburg
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. D.

aan: PARSHIP

20/05/2021

Beste, Ik heb mijn premiumlidmaatschap opgezegd. Meer dan 4 weken voor de volgende betaling. Toch is er 71 euro van mijn rekening gegaan! Ik heb de indruk dat ze werken volgens een eerste goedkope betaling en zelfs met opzegging kan je van de volgende betalingen niet meer af raken tot het einde van de termijn. Dit gaat over 253 euro wat een crimineel hoog bedrag is. Ik hoop dat dit kan opgelost worden. Alvast bedankt. Ter info tot nu toe was ik heel blij met jullie service. Ik heb vlot antwoord gekregen op mijn opzegging. Hopelijk kunnen we dit zo houden en krijg ik alsnog mijn 71 euro terug plus geen volgende betalingen meer. Alvast bedankt!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 71,70
  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

PARSHIP

aan: S. D.

21/05/2021

Beste mevrouwmijnheer, Hartelijk dank voor uw bemiddeling. Aangezien openbaarmaking niet is uitgesloten, kunnen wij in verband met de wetgeving op het gebied van de gegevensbescherming hier niet inhoudelijk reageren. Wij hebben de klager een reactie naar het adres in het profiel gestuurd. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Joop van Langen Uw Parship klantenservice © 2001-2021 PE Digital GmbH - Made with ❤ Managing Directors: Tim Schiffers, Henning Ra¶nneberg, Marc Schachtel PE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam Nederland KvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01 Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg Duitsland Inschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331 www.parship.be [---002:000708:03266---]