LUMINUS Rue du Marquis 1, BRUXELLES
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. S.

aan: LUMINUS

10/05/2021

Geachte; Woensdag 5 mei heb ik telefonisch contact gehad met luminus. Ik werd door luminus in de voormiddag opgebeld. daar ik op mijn werk was heb ik hen zelf terug gecontacteerd. Heelgoed wetend dat het betrof over een openstaand factuur. Een factuur waar ik voor een stuk niet mee eens ben. Dat er meer stroom werd verbruikt heb en zal ik nooit betwisten. We zaten met een verborgen lek in de CV. Hierdoor hebben we elektrische verwarmingselementen moeten gebruiken. Dus dan is een hoger verbruik logisch. Maar er werd hierdoor een stuk minder gas verbruikt. Ook daar werd beweerd dat ik meer verbruik had. Ik heb mij verder geïnformeerd en ben tot de vaststelling gekomen dat er niks anders op zit dan te betalen. Ik wil dan ook de zaak op een haalbare manier geregeld krijgen. Maar door een aantal zeer zware tegenslagen in het verleden ben ik in een zeer zwaar in de financiële problemen gekomen. Langzaam maar zeker ga ik vooruit. Tijdens het telefonisch onderhoud van 5 mei werd mij gezegd dat een afbetaling mogelijk zou zijn. Waarvoor mijn oprechte dank De dame aan de lijn stelde dit voor om over 6 maanden te doen. Direct liet ik weten dat dit voor mij totaal onmogelijk was. Hoe graag ik het anders had gewild. Maar 360 euro per maand kan ik onmogelijk betalen gezien het feit dat er nog een aantal schuldeisers zijn. Dan vroeg de dame welk bedrag er haalbaar was. Ik liet weten om en bij de 50 euro. Er werd mij beloofd dat ze de zaak ging bekijken. De dame liet ook weten dat het inderdaad heel verstandig was om open en eerlijk te wezen. En geen beloftes te doen die niet haalbaar zijn. Hierop heb ik een mail ontvangen dat het onmogelijk was aan 50 euro per maand. En dat het over zes maanden moest. Zelf heb ik de zaak ook nog eens bekeken, want het is allerminst mijn bedoeling om niet mee te werken. Het zou mij toch moeten lukken om zeker 100 euro per maand te betalen. En met een zeer reële kans dat ik dit na 3 maanden kan optrekken naar 200 misschien zelfs ietsje meer. Daar er dan een schuldeiser wegvalt. Nogmaals ik smeek u vriendelijk om mij de kans te bieden dit op een humane en voor mij haalbare wijze af te betalen. Niemand heeft er baat bij als ik een belofte doe die ik totaal niet kan realiseren hoe graag ook. Dit zorgt enkel voor extra ellende. Ik kan mij onmogelijk de gedacht eigen maken dat dit de bedoeling is. Samen gevat zou ik de eerste 3 maanden 100 euro betalen, 1 maand 212 euro en de laatste 8 maanden 211. Dus op 12 maanden zou de zaak geregeld zijn. Hopende op constructief en humaan antwoord, teken ik met vriendelijk groeten.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (8)

LUMINUS

aan: S. S.

12/05/2021

Beste Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 12.05.2021. Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder. Vriendelijke groeten Luminus PS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Doorgestuurd naar onze advocaten 20 mei 2021

S. S.

aan: Test Aankoop

20/05/2021
Dit antwoord is privé

S. S.

aan: Test Aankoop

20/05/2021
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: S. S.

30/05/2021
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: S. S.

19/06/2021
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: S. S.

25/06/2021
Dit antwoord is privé

S. S.

aan: Test Aankoop

30/06/2021
Dit antwoord is privé

S. S.

aan: Test Aankoop

15/07/2021
Dit antwoord is privé