back

Slecht mobiel abonnement

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. G.

aan: TELENET

05/05/2021

Beste Ik ben ondertussen een jaar klant bij telenet. Ik had in eerste instantie een YUGO-pakket voor TV, All-in internet thuis en 2 simkaarten met onbeperkt bellen en een datapot van 20 GB. Hiervoor betaalde ik maandelijks +- 105EUR voor. Ik ben onlangs terug bij mijn ouders ingetrokken omwille van een relatiebreuk. Ik heb mijn pakket laten schrappen en enkel een abonnement voor mijn gsm laten staan. Ik heb in dit abonnement 6GB data en onbeperkt smsen en bellen. Ik heb mijn datalimiet overschreden en zit deze maand al aan 110EUR voor mijn abonnement + de extra kosten. Hoe kan een pakket voor TV, internet thuis én 2 simkaarten met 20 GB data minder kosten dan 1 simkaart die zijn datalimiet overschrijdt? Ik word hier kotsmisselijk van. Ik heb onmiddellijk besloten over te stappen naar een andere provider. Of het nu base, proximus of mobile vikings is, geen enkele provider heeft minder keuze dan telenet. Daarenboven is geen enkele provider zó gierig met hun data als telenet. I'm disgusted.

Gewenst oplossing

  • Herziening gamma mobiele abonnementen

Berichten (1)

TELENET

aan: F. G.

11/05/2021

Klantennummer: 1130630279 Beste mevrouw Geboers, Naar aanleiding van uw vraag, probeerde ik je te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb je een mail gestuurd met de vermelding van een gratis nummer waarop je ons kan contacteren. Met vriendelijke groeten, Heidi Telenet Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --