back

Problemen met levering

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: BOL.COM

04/05/2021

Beste ik bestelde onlangs iets via bol.com. Dit moest geleverd worden op 22/04. Na meermaals contact op te nemen met bol.com, echo goods(hun partner bedrijf) en de pakjes dienst. Is er nog altijd niets terecht. Ze blijven me doorsturen van de ene naar de andere. Daar dit gaat om een duur product ben ik bang dat ik mijn pakket of mijn geld nooit terug ga zien.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 149,95
  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (1)

BOL.COM

aan: M. V.

05/05/2021

Beste meneer Van Landuyt, Bedankt voor het doorgeven van de klacht, ik ga hier even verder op in in een persoonlijk klantmail naar het mailadres van meneer Mathieu Van Landuyt zelf die zo bij bol staat aangegeven! Met vriendelijke groet, Hidde bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - Problemen met levering - (CPTBE01265122-48) Date: 4 mei 2021, 21:29 Klacht - Problemen met levering - (CPTBE01265122-48) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]