Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. K.

aan: Koop & Spaar

04/05/2021

Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15€ afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 165,00

Berichten (10)

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop

Koop & Spaar

aan: B. K.

06/05/2021

Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 13001692 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Je hebt een klacht ontvangen van Burhan Karanfil Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website. -- - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01265091-17. Heb je vragen over ons platform? refToken: eeb1d62e-8084-41d1-90df-977d7f3d2bf9 WLY*koopspaar.be Naam van de klant Burhan Karanfil Klantreferentie Factuurnummer: 080081694 Beschijving van de klacht Beste, Er wordt sinds 30/6/2020 elke maand 15Eur afgehouden van onze visakaart door koopspaar.be via domiciliering. Wij hebben daar nooit voor gekozen en daar nooit gebruik van gemaakt. Kan u ons helpen met de stopzetting en ons geld terugvorderen aub? Alvast dank. Gewenst resultaat Terugbetaling: Eur 165,00 Bijgevoegde documenten Geen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten, Test Aankoop