back

Bestelling niet bezorgd

Het Onderdelenhuis
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

O. S.

aan: Het Onderdelenhuis

04/05/2021

Beste, op 25/04 plaatste ik een bestelling op www.onderdelenhuis.be ter waarde van 25,41eur. Op 26/05 kreeg ik een bevestiging en link met Track&Trace nr. 3SLQKK682951027 (www.postnl.be). Na enkele dagen en meldingen van vertraging wegens "te druk" kwam er de laatste melding op 03/05 dat de zending werd er bezorgd. In werkelijkheid is hier geen bezorger geweest en dus werd onze bestelling niet bezorgd, noch bij ons thuis noch bij de buren. Na het contact nemen met het Onderdelenhuis kreeg ik een antwoord dat ons adres niet juist was ingegeven, etc. In de tweede mail stond dat er een onderzoek ingesteld zal worden dat 10-tal dagen in beslag neemt. Het bezorgfirma www.Postnl.be dat deze zending moest afhandelen is enkel te bereiken via een complimenten formulier. In het geval dat deze bestelling niet wordt bezorgd, ook al na "10-tal dagen", zal ik graag het geld terug willen hebben. Mvg, Oliver Sakarnis

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 25,41