back

Geld wordt van rekening gehaald na aanmelden

HELLOFRESH BENELUX Zuidpark – Spaklerweg 50-52 , Amsterdam

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: HELLOFRESH BENELUX

04/05/2021

Beste, ik heb 3 jaar geleden enkele boxen besteld bij hello fresh. Dit telkens via sepa mandaat. Ik heb vervolgens mijn abonnement stopgezet. Gisteren meldde ik me echter na lange tijd terug aan, om te kijken of het nog zo duur was. Ik heb mijn account 10 minuten later opnieuw gedeactiveerd. Vandaag zag ik dat er 43,95 euro van mijn rekening was gehaald door Hello Fresh. Ik bel de klantendienst op en meld me opnieuw aan: ik had namelijk geen nieuw abonnement afgesloten en wil helemaal geen box. Klantendienst meldt mij dat ze hier niets aan kunnen doen en dat een eenvoudige aanmelding het sepa mandaat terug activeert. Daarnaast beschikt Hello Fresh nog over mijn oude gegevens dus zal de box aan het foute adres geleverd worden. Ik vind dit echt wansmakelijk: indien je u opnieuw aanmeldt wordt automatisch het sepa mandaat terug geactiveerd. Klantendienst doet niets. Dit is gewoon diefstal want ik wil helemaal geen box van Hello Fresh

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 43,95