back

Problemen met levering

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. V.

aan: GOVA MEUBELEN

04/05/2021

Beste, Ik bestelde op 10/03 het volgende: 6 stoelen slede KUBAR (zorro antraciet) Er was mij beloofd dat deze zeker in week 14 zouden worden geleverd (zoals ook vermeld op het koopcontract). Maar hieraan is tot op heden nog geen gevolg gegeven. Ik heb zodoende intussentijd al een aantal keren geïnformeerd, maar bij ieder contact, werd de leverdatum met een week of enkele weken opgeschoven. Na mijn laatste telefonisch contact (03/05/2021) is er mij verteld geworden, dat de stoelen waarschijnlijk in week 20 zouden kunnen toekomen bij Gova, maar dan niet kunnen worden opgehaald omwille van de feestdagen. Maar dan zal het misschien een week later zijn, maar ook daar zijn ze niet zeker van. Aangezien ik zelf mijn oude stoelen al had verkocht op 2dehands, heb ik momenteel dus geen stoelen meer. Er werd mij voorgesteld om eventueel tijdelijk vervangstoelen te geven, maar dan moest ik ze zelf komen ophalen en terugbrengen. Dit om de reden dat ik bij aankoop geopteerd heb om de stoelen zelf op te (laten) halen. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik het bedrag van 75€ te veel vond voor het korte levertraject. NU... zou ik dus minstens 2x mijn contactpersoon moeten aanspreken (EN betalen) wil ik gebruik maken van deze vervangstoelen. Gezien het telkens verlaten van de beloofde leveringsdatum, had ik voorgesteld om de vervangstoelen/nieuwe stoelen gratis te leveren/ophalen. Dit als als compensatie... Op dit voorstel willen zij echter niet ingaan, gezien ik geen bijdrage van 75€ betaald heb voor de levering. Zij willen ook geen ander compensatievoorstel aanbieden, behoudens het aanbieden van de vervangstoelen. Ik heb hierop voorgesteld om de aankoop te annuleren en mijn voorschot van 150€ terug te krijgen, doch hierop kreeg ik het antwoord dat ik dan wel 30% moest laten vallen. Ik wil dit aankaarten aangezien ik dit ongehoord vind! In de gegeven omstandigheden had Gova als kleine compensatie voor het ongemak toch minstens de vervangstoelen en alsook de nieuwe stoelen gratis thuis kunnen leveren!

Gewenst oplossing

  • Gratis levering van de vervangstoelen/stoelen of een andere compensatie!

Berichten (1)

R. V.

aan: GOVA MEUBELEN

12/05/2021

Op 04/05 heb ik jullie een klacht gestuurd, maar tot op heden nog steeds géén antwoord ontvangen!