back

Problemen met aanrekeningen

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. A.

aan: PROXIMUS

05/05/2021

Beste, Op 6 januari 2021 heb ik een iphone 11 gekocht op contract in filiaal te Brasschaat. Eenmaal de papieren rond waren vroegen ze bij welk operator ik was en of ik tevreden was. Heb geantwoord dat ik bij telenet ben en dat ik heel tevreden ben. Hij vroeg dan of hij een berekening kan maken om zo te zien welke het voordeligste zou zijn. Bij proximus zou ik minder betalen aangezien er toen ook een promotie liep. Ik zou de komende 3maanden korting krijgen van 30euro. Dus zonder aarzelen hebben ze easy switch in orde gemaakt. Wat zou ik betalen Flex Fiber Packs 75.99euro inbegrepen televisie, internet, telefonie vaste lijn 25.00euro toestel iphone 11 26.00euro abonnement 9.00euro ipv 15.00euro abonnement 2de gebruiker. daar gaat nog 8.40euro af sociaal tarief en nog eens 30.00euro promotie korting. Mijn eerste 3maandelijks aanrekening zou 97.59euro kosten. Mijn eerste aanrekening van 18februari was 80.94euro Mijn volgende aanrekening van 3maart was 136.33euro Daarna een aanrekening van 18maart was 44.69euro En tot slot een aanrekening van 3april was 190.25euro ik zit dan al op een bedrag van 452.21euro dat is een verschil van 159.44euro Ik heb meermaals gebeld naar de klantenservice en niemand die mij kan helpen. Ik ben terug naar Brasschaat gegaan maar tevergeefs. Ik moest naar de klantendienst bellen. Ben paar keer naar filiaal te Wijnegem geweest zefde verhaal. Ik heb in maart een overdracht gedaan en daar is alles misgelopen. Aanrekening van 18februari 80.94euro was al voldaan alsook aanrekening van 18maart 44.69euro. De andere twee aanrekeningen waren toen on hold gezet. Maar is ondertussen terug actief. Deze moeten ze nog crediteren. Ik ga onder voorbehoud aanrekening van 3maart een bedrag van 136.33euro betalen om kosten te vermijden. Gelieve al de aanrekeningen te bekijken en deze recht te zetten. Met vriendelijke groeten

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (4)

PROXIMUS

aan: S. A.

05/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192976693157] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

PROXIMUS

aan: S. A.

05/05/2021

Beste, Zonder klantnummer of factuurnummer kunnen we de aanrekeningen niet nakijken. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192976694310] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

S. A.

aan: PROXIMUS

05/05/2021

Beste, Het gaat om klantnummer 611806882 dossiernummer7130559409 klantnummer 620497839 dossiernummer 7131360774 klantnummer 611806882 dossiernummer 7132989589 klantnummer 620497839 dossiernummer 7133772065 Met vriendelijke groeten

PROXIMUS

aan: S. A.

05/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192976699920] This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality