back

Problemen met terugbetaling

VINTED Zirmunu st. 70-701 , Vilnius
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. M.

aan: VINTED

27/04/2021

Beste, Op 15 april 2021 verkocht ik een artikel op vinted. De koper kocht mijn artikel (Sedona jacket Dôen Doen) voor 250 euro. Het artikel is vorige week aangekomen. Dit werd verzonden via mondial relay, met tracking. Op vinted werd bevestid dat het artikel is ontvangen door de koper. Nu vind de koper dat het artikel niet is zoals was weergegeven. Ze meldt dat de jas in slechte en vuile staat verkeert. De jas verkeert helemaal niet in slechte staat. Het zou misschien wel kunnen dat er mini vlekjes op zijn, maar dit is zeker niet merkbaar als je de jas niet grondig gedetailleerd bestudeert. Zij heeft dus de betaling opgeschort via vinted. Ik heb daarna doorgeklikt om dit probleem door vinted te laten bekijken. Ik ontving later dan 48u een melding van vinted over dat ik met de koper een oplossing moet zoeken, of dat de koper het artikel moet terugzenden. Normaal moet zij de verzendkosten op zich nemen, maar dat weigert ze. Ik heb al 2x mijn gegevens voor verzending doorgegeven. Ik heb nu ook voorgesteld dat ik de verzendingskosten op mij zal nemen. Maar ik krijg geen reactie meer van de koper. Ik heb ondertussen ook al meerdere berichten via alle mogelijke kanalen verstuurd naar vinted, maar ik krijg geen antwoord meer. Het geld wordt nog altijd vastgehouden door vinted op dit ogenblik, maar ik ben bang dat ik mijn geld en mijn jas zal kwijt zijn. Voor zover ik weet heb ik de procedure juist gevolgd, door mijn retourgegevens + email + tel binnen de 48u aan de koper te verstrekken. Ik zou graag mijn jas ofwel mijn geld terugzien.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 250,00