back

ongewenst abonnement aangesmeerd

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. J.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

17/04/2021

Zonder het te beseffen en ik weet niet hoe heb ik gemerkt dat Veedz mij wekelijks € 4.99 factueert voor diensten die ik niet gebruik. Ik wens dat u dit abonnement onmiddellijk stopzet en wens terugbetaald te worden voor de laatste 2 weken.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 12,08

Berichten (1)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: R. J.

17/04/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (48314) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 17 apr. 2021 23:54 CEST Geachte heer Janssen, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. - **Service** - **Service** Veedz - **Prix** 4.99 (1 jours de promo) - **Date d'abonnement** 2021-04-09 16:22:23 - **Date desabo** 2021-04-17 23:53:26 - **Total facturé** 9.98 Eur - **Détails du sms** - message status date destination Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. 24H GRATUIT. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/yeuuych4 ou appelez le 042779990 delivered 2021-04-09 16:22:26 +32479819460 24H gratuites ont expiré. Vous etes facturé 4.99 euros/semaine et l'accès à Veedz a été prolongé. Renouvellement automatique. Pour arreter, s:tinyurl.com/ygf4ym5d delivered 2021-04-10 16:25:07 +32479819460 - **Invoice_details** - refund_init_date refund_price 2021-04-17 16:22:23 4.99 2021-04-10 16:22:23 4.99 - **Refund_details** - refund_init_date refund_price 2021-04-17 23:53:34 4.99 2021-04-17 23:53:32 4.99 - **Navigation** - **Emplacement publicitaire** galaxyclub.nl - **Ad visuel** - **User agent (navigateur ou mobile)** Mozilla/5.0 (Linux; Android 10; SAMSUNG SM-A515F) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/11.0 Chrome/75.0.3770.143 Mobile Safari/537.36 - **Nombre de visite** 1 - **Nb de pages visitées** 14 - **Durée de la session** 00h00m35s - **Réseau publicitaire** Google - **Réseau calculé** - **Page de vente** promo_veedz_be - **Connexion** 3G - **Contenu pub** (not set) Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een volledige terugbetaling van 9.98Eur aan. Het bedrag van de terugbetaling zal worden aangegeven op uw volgende factuur in de vorm van een creditnota. Als je een prepaid simkaart hebt, krijg je direct via deze kaart je geld terug. In de tussentijd heb ik ervoor gezorgd dat uw abonnement wordt opgezegd en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 17 apr. 2021 17:35 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7V23W-EGQK] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7V23W-EGQK]