back

Deurwaarder voor geen reden

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. G.

aan: Orange (ex Mobistar)

15/04/2021

Beste, In 2019 had ik via orange een abonnement en gsm besteld, bij het arriveren van de gsm merkte ik rap dat deze stuk was (starte niet op). Bij eerste contact met orange vroegen ze om het te retourneren, dit heb ik dan ook gedaan. Dan heb ik lokaal (bij orange) een andere gsm gekocht. In december kreeg ik een deurwaarder aan de deur omtrent een rekening van 800€ waarvan ik geen idee heb vanwaar dit kwam, deze heb ik dan ook betaald. Gisteren kreeg ik nogmaals een brief van de deurwaarder dat ik nogmaals 1000€ moest betalen. Nu heb ik daar 100€ al van betaald om de vrede te bewaren maar bij contact met DIKAIOMA (deurwaarders) werd mij verteld dat ze geen idee hadden waar dit om ging en dat ik orange moest contacteren, na een langdradig en moeilijl gesprek met orange werd mij verteld dat zij ook geen idee hebben waarom en dat ik contact moest opnemen met de deurwaarder die voormalig in Januari 2019 de eerste brief had opgestuurd moest contact opnemen (INTRUM). Na het bespreken van dossieren bleek ook dat zij geen idee hadden waarom ik moest betalen. Nu zit ik hier natuurlijk met een kost van 900€ plus de 900€ die al betaald is waarvan niemand weet vanwaar dit komt. Voormalig gsm nummer bij orange ter referentie: 0491634678

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1800,00
  • Schadevergoeding