back

schade aan geleverd materiaal

Overstock Home Legeweg 157D, Oostkamp
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. M.

aan: Overstock Home

15/04/2021

Op 23/3/21 werd het door ons bestelde meubilair geleverd. Dezelfde dag heb ik per email de vastgestelde schade aangeklaagd . Krijg een mail terug dat er een ticket aangemaakt is ( 162008 ) . Er volgt geen recatie meer . Na telefonisch contact met klantenservice wordt er beloofd van actie te ondernemen . Niets daarvan . Zaterdag ll nog eens gebeld met verkoper Wim ( winkel Lochristi ) . Weer belofte dat er actie ging ondernomen worden . Weer geen reactie !!

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (1)

Overstock Home

aan: K. M.

15/04/2021

Beste Koen, We bieden je onze oprechte excuses aan voor de schade aan je dressoir tijdens de levering. Er werd een online dossier voor je geopend, waarvoor we de link via sms hebben doorgestuurd. In dit dossier hebben we je een voorstel tot herlevering van dit artikel doorgestuurd je moet enkel nog in de kalender een datum aanklikken , waarop de omruiling kan plaats vinden . Met vriendelijke groeten, Christine Customer Care Overstock Garden/Overstock Home/Exterioo T +32 (0)50 32 82 00 A Legeweg 157D, 8020 Oostkamp