back

Problemen met terugbetaling

Check Die Deal B.V. Paterswolseweg 806, Ground Floor, Groningen
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. W.

aan: Check Die Deal B.V.

14/04/2021

Eind december 2020 bestelde ik 6 glazen, die binnen de week geleverd zouden worden. Op 2 februari (en na 2 keer contact te hebben genomen met de klantendienst) ontving ik nog steeds niets, noch enige concrete communicatie over de verwachte levertijd, dus liet ik weten een terugbetaling te wensen. Dat deed ik intussen reeds 6 keer, telkens kreeg ik het standaardantwoord dat ze zich excuseren voor de vertraagde terugbetaling ingevolge het grote aantal annuleringen en dat ze de terugbetaling opvolgen. 2 keer kreeg ik ook (compleet) andere glazen voorgesteld, waar ik telkens meteen op reageerde geen interesse te hebben en terugbetaling te wensen. Dode letter... Het grote aantal gelijkaardige klachten op internet doet me besluiten dat dit jammer genoeg hun standaard werkwijze betreft, en dat er met de aanvraag tot terugbetaling helemaal niets gebeurt.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 40,90

Berichten (2)

Check Die Deal B.V.

aan: M. W.

14/04/2021

Beste Klachtenbox, We willen je laten weten dat we je mail in goede orde hebben ontvangen. Ter referentie geven we je het Ticket ID welke voor je aanvraag is geregistreerd:  47117 We verwachten dat uiterlijk binnen 4 werkdagen je mail zal worden beantwoorden. Alvast bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Support Team

Check Die Deal B.V.

aan: M. W.

19/04/2021

Hi, Bedankt voor je e-mail. Uw bestelling wordt geannuleerd en de terugbetaling wordt verwerkt. Houd rekening met 3 werkdagen. Dank u. Met vriendelijke groeten, Team klantenservice Op Wo, 14 Apr om 11:36 PM , Klachtenbox schreef: