back

Onterechte bevestiging ontvangst en goedkeuring van pakket.

VINTED Zirmunu st. 70-701 , Vilnius
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: VINTED

14/04/2021

Beste mevrouw Beste heer Op 27/03/2021 bestelde ik via Vinted een gestipte zwart/witte jurk. De gebruikersnaam van de verkoopster was “deborahpeixoto” en met de verzendkosten en kosten voor Vinted samen betaalde ik een bedrag van €14.08. Op 07/04 kwam het pakket toe in het Mondial Relay afhaalpunt van mijn keuze (tankstation Total Wavre). Ik ging dit pakket pas vrijdag 09/04 rond 12 uur afhalen. Toen ik in het pakketpunt toekwam bleek het pakket echter al opengemaakt en terug dichtgeplakt door iemand anders. Ik kreeg het op 09/04 zelf in deze staat mee van de beheerder in het tankstation, zonder dat hij dit pakket nog uitscande. Hij had het pakket blijkbaar eerder (op 07/04 vermoed ik) meegegeven met iemand anders en deze persoon had het geopend en teruggebracht. Wat een bizar verhaal is. Ik nam het pakket dus zelf pas op 09/04 aan van de tankstation beheerder. Toen ik na het afhalen terug in de auto zat keek ik meteen mijn Vinted-account na. Blijkbaar heeft Vinted, zonder mijn medeweten beslist deze transactie af te ronden en zelf op “alles in orde” te klikken. Dus nog voor ik iets kon zeggen of doen over de toestand die ik net had meegemaakt in het afhaalpunt hadden zij het geld al overgemaakt aan de verkoopster en besloten zij de transactie als “afgerond en in orde”. Het pakket was echter helemaal niet in orde. Iemand anders had het nl. in handen gehad, meegenomen en opengemaakt, en daarna terug dichtgeplakt en terug afgegeven in het afhaalpunt. En dit allemaal nog voor ik het pakket zelf ooit in handen had gehad. Wat is er ondertussen niet allemaal met de inhoud gebeurd? Vinted weigert tussen te komen en een terugbetaling uit te voeren. Zij beweren dat indien op “alles in orde” werd geklikt, zij niets meer kunnen doen. Maar ik heb daar helemaal nooit zelf op geklikt, zij deden dit zelf! Zij beslisten zelf de transactie af te ronden toen die andere persoon het pakket meekreeg van het pakketpunt. Zij hebben de transactie afgerond, nog voor ik mijn eigen pakket in handen had!! Ik heb, na vele klachten, de indruk dat ze bij de klantenservice ook niet van de slimsten zijn en dat is enorm frustrerend. Ik eis nu van hen een terugbetaling van mijn kosten en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!! Vinted negeert mijn vragen intussen en geven me geen reactie meer...

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 14,08
  • Schadevergoeding

Berichten (7)

VINTED

aan: S. V.

14/04/2021

Hello there, Thank you for your message. Could you please provide me with more information about your issue? If you receive an error, please send me a screenshot. 📷 I'll then be able to look into this further. Talk soon, Vasil Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

15/04/2021

Hoe kan ik nog duidelijker zijn dan in het vorige bericht? Ik heb de screenshot ook al bijgevoegd? “Beste mevrouw Beste heer Op 27/03/2021 bestelde ik via Vinted een gestipte zwart/witte jurk. De gebruikersnaam van de verkoopster was “deborahpeixoto” en met de verzendkosten en kosten voor Vinted samen betaalde ik een bedrag van €14.08. Op 07/04 kwam het pakket toe in het Mondial Relay afhaalpunt van mijn keuze (tankstation Total Wavre). Ik ging dit pakket pas vrijdag 09/04 rond 12 uur afhalen. Toen ik in het pakketpunt toekwam bleek het pakket echter al opengemaakt en terug dichtgeplakt door iemand anders. Ik kreeg het op 09/04 zelf in deze staat mee van de beheerder in het tankstation, zonder dat hij dit pakket nog uitscande. Hij had het pakket blijkbaar eerder (op 07/04 vermoed ik) meegegeven met iemand anders en deze persoon had het geopend en teruggebracht. Wat een bizar verhaal is. Ik nam het pakket dus zelf pas op 09/04 aan van de tankstation beheerder. Toen ik na het afhalen terug in de auto zat keek ik meteen mijn Vinted-account na. Blijkbaar heeft Vinted, zonder mijn medeweten beslist deze transactie af te ronden en zelf op “alles in orde” te klikken. Dus nog voor ik iets kon zeggen of doen over de toestand die ik net had meegemaakt in het afhaalpunt hadden zij het geld al overgemaakt aan de verkoopster en besloten zij de transactie als “afgerond en in orde”. Het pakket was echter helemaal niet in orde. Iemand anders had het nl. in handen gehad, meegenomen en opengemaakt, en daarna terug dichtgeplakt en terug afgegeven in het afhaalpunt. En dit allemaal nog voor ik het pakket zelf ooit in handen had gehad. Wat is er ondertussen niet allemaal met de inhoud gebeurd? Vinted weigert tussen te komen en een terugbetaling uit te voeren. Zij beweren dat indien op “alles in orde” werd geklikt, zij niets meer kunnen doen. Maar ik heb daar helemaal nooit zelf op geklikt, zij deden dit zelf! Zij beslisten zelf de transactie af te ronden toen die andere persoon het pakket meekreeg van het pakketpunt. Zij hebben de transactie afgerond, nog voor ik mijn eigen pakket in handen had!! Ik heb, na vele klachten, de indruk dat ze bij de klantenservice ook niet van de slimsten zijn en dat is enorm frustrerend. Ik eis nu van hen een terugbetaling van mijn kosten en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!! Vinted negeert mijn vragen intussen en geven me geen reactie meer...”

S. V.

aan: VINTED

15/04/2021

Ik ging dit pakket pas vrijdag 09/04 rond 12 uur afhalen. Toen ik in het pakketpunt toekwam bleek het pakket echter al opengemaakt en terug dichtgeplakt door iemand anders. Ik kreeg het op 09/04 zelf in deze staat mee van de beheerder in het tankstation, zonder dat hij dit pakket nog uitscande. Hij had het pakket blijkbaar eerder (op 07/04 vermoed ik) meegegeven met iemand anders en deze persoon had het geopend en teruggebracht. Wat een bizar verhaal is. Ik nam het pakket dus zelf pas op 09/04 aan van de tankstation beheerder. Toen ik na het afhalen terug in de auto zat keek ik meteen mijn Vinted-account na. Blijkbaar heeft Vinted, zonder mijn medeweten beslist deze transactie af te ronden en zelf op “alles in orde” te klikken. Dus nog voor ik iets kon zeggen of doen over de toestand die ik net had meegemaakt in het afhaalpunt hadden zij het geld al overgemaakt aan de verkoopster en besloten zij de transactie als “afgerond en in orde”. Het pakket was echter helemaal niet in orde. Iemand anders had het nl. in handen gehad, meegenomen en opengemaakt, en daarna terug dichtgeplakt en terug afgegeven in het afhaalpunt. En dit allemaal nog voor ik het pakket zelf ooit in handen had gehad. Wat is er ondertussen niet allemaal met de inhoud gebeurd?

S. V.

aan: VINTED

02/05/2021

Graag een antwoord (en terugbetaling )?

VINTED

aan: S. V.

03/05/2021

Hello there, Thank you for your message. I'm sorry to hear that you're having an unpleasant experience. Could you please provide your username? 🙏 Talk soon, Dominykas Team Vinted

S. V.

aan: VINTED

03/05/2021

Waarom? Die weet u ondertussen toch wel al? Dit is gewoon een bericht om tijd te winnen vermoed ik? Heel erg... Username: sarahvanderheyden

VINTED

aan: S. V.

05/05/2021

Geachte lezer, Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. Het antwoord op uw aanvraag zal naar uw e-mailadres worden gestuurd. Met vriendelijke groet, Haroldas Team Vinted