back

Beschadigde wasmachine geleverd gekregen

MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. L.

aan: MEDIA MARKT

14/04/2021

Beste, ik bestelde op 05/04/2021 online een wasmachine (aeg L8FE96OKO) op 08/04 werd ze geleverd. De chauffeur haalt hardhandig de wasmachine uit zijn bestelwagen. Aangezien mijn man militair is en pas op 09/04 terug thuis kwam heb ik deze ingepakt gelaten zodat we deze samen op de juiste plaats konden instaleren. Bij het uitpakken blijkt dat het schuifje voor het wasmiddel niet goed dicht gaat en scheef is. Ook is er aan de zijkant een deuk (die naar buiten gericht is) en zie je bovenaan een hele opening. Ik bel direct call center dat op het papier vermeld staat na 10 minuten leg ik neer en bel de andere nummer. Deze dame onderbreekt me met mijn halve uitleg dat ze een nummer door ging geven van de hersteldienst en dat ik met hen moet overleggen wat te doen.... Ik leg alles uit ondertussen aan deze dienst en volg de instructies op. Op 26/04 kon er iemand langskomen om te zien of ze hersteld kon worden of media markt verzochten om een nieuwe te geven... dit vond ik niet kunnen aangezien het een nieuw toestel is!! Op 10/04 heb ik op de site gezocht achter info kwam ik een andere klantendienst nummer tegen dan ik de dag ervoor had gebeld en belde deze even. Bleek dat de helft niet doorgegeven was en dat ik foute info had gekregen dat er een andere procedure hiervoor was. Ik moest foto's nemen van de beschadigingen en deze doormailen. Dan konden ze direct contact opnemen om een retourplan uit te voeren. Op maandag 12/04 heb ik gebeld of ze me al iets konden vertellen wanneer de wasmachine wissel kon plaatsvinden... ik moest mijn verhaal weer helemaal opnieuw beginnen doen terwijl ze het konden lezen. Ik had al slechte reviews gelezen en voelde de bui al hangen! Omdat wij een gezin met 3 kleine kinderen zijn kunnen we onmogelijk zo lang wachten op een wasmachine! Van het kastje naar de muur wordt je gestuurd... mevrouw we maken er een melding van dat dit met spoed behandeld kan worden... een klant krijgt een korte tijdspanne om meldingen door te geven en een bedrijf mag maar op doen? Ik blijf dagelijks bellen en mailen tot ik meer info krijg als het te moeilijk is om een wasmachine om te ruilen moeten ze het geld maar terug storten zodat we ergens anders één aankopen en daar wel de service krijgen die een klant verdiend!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 676,60
  • Vervanging