back

Problemen met betaling schadevergoeding

AG Insurance Boulevard Emile Jacqmain 53, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

W. D.

aan: AG Insurance

10/04/2021

Beste, ik verwijs naar mail aan”Peter Wouters” van 05/04/2021. Ik heb nog enkele reactie gehad, op mijn vraag wanneer ik de schadevergoeding kan verwachten!De expert sprak van 1 week...Op de betaling van de Vorige schade( zie mail) wacht ik nu langer dan 1 jaar! Hopend op ditmaal een snelle reactie,mvg,Wim Duym

Gewenst oplossing

  • Uitbetaling schadevergoeding

Berichten (5)

AG Insurance

aan: W. D.

12/04/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik meld u goede ontvangst van uw bericht van 10 april 2021. Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG20942/AT'. Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken. Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Duym. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

aan: W. D.

20/04/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik kan u hierbij bevestigen dat er zonet een antwoord ten gronde aan dhr. Duym werd bezorgd. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

W. D.

aan: AG Insurance

08/05/2021

Beste , het recente schade geval werd afgewerkt, waarvoor mijn dank. Blijft het schade geval van 2/2020(stormschade dak,zie vorige mails)dat door u via Homeras en SOS Roof werd hersteld, dat door u verder in onderzoek is ,en waarvoor tot nu geen tussenkomst zoals voorzien in de polis werd uitgekeerd. Graag een update van de stand van zaken. Met vriendelijke groet, Willy Duym

AG Insurance

aan: W. D.

10/05/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik meld u goede ontvangst van uw bericht van 8 mei 2021. Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG21111/AT'. Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken. Ingevolge de strenge privacybepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Duym. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

aan: W. D.

27/05/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik kan u er over berichten dat het desbetreffende schadedossier intussen verder behandeld werd en dat dhr. Duym intussen ook werd aangeschreven. Ik sluit hierbij dan ook mijn tussenkomst af. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices