back

Itek - Product niet geleverd/Geen terugbetaling/Geen nieuwe bestelling

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. B.

aan: ITEK

08/04/2021

Beste, ik bestelde de hometrainer Impec Gb-1130 via de webshop van Itek, op 23/03/2021. Als leveringswijze, koos ik ophalen in het filiaal in Lanklaar. Na enige tijd (ong. 10 dagen), belde ik naar het filiaal om te horen hoe het er voor stond. In eerste instantie konden ze de bestelling niet terugvinden. Na het doorverbinden met een collega, konden ze me zeggen dat het product niet meer geleverd kon worden. Ze stelden voor om een tegoedbon te geven voor dat bedrag. Aangezien ik hier niet mee akkoord ging, stuurden ze me terug naar de webshop, omdat de bestelling via hun gebeurde. Op de website zag ik echter dat het product nog steeds te koop werd aangeboden. Ik heb dus de vraag via de webshop gesteld om ofwel het bedrag terug te betalen, of de bestelling opnieuw te doen en rechtstreeks naar mijn adres te laten leveren. Aangezien er zoveel problemen zijn bij de levering in het filiaal. Ik zou instaan voor de verzendkosten. Via de e-mail communicatie met de webshop, zeggen ze mij dat dit niet kan omdat het filiaal verantwoordelijk is en ze niet hetzelfde kassasysteem hebben. Ik kan het heel moeilijk geloven dat het niet mogelijk is om een bestelling te annuleren en een terugbetaling te doen OF een nieuwe bestelling te doen. Ik denk dat het product geleverd is in Lanklaar, maar dit verkocht werd aan een andere persoon. Daardoor kunnen ze dit niet meer rechtzetten. Ik vraag geen onredelijke dingen. En ben bereid om de verzendkosten te betalen, aangezien het product nog on line staat. Ik ben beschikbaar voor verdere vragen. vriendelijke groeten Silvia

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 60,00
  • Product alsnog leveren