back

Herstelling schade nieuwe keuken

IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. N.

aan: IKEA BELGIUM

08/04/2021

Beste, Per 02.2020 werd onze nieuwe keuken geplaatst door een plaatser van IKEA. Tijdens de werken werd er door de plaatsingsfirma al schade aan een legplank gemeld aan IKEA. Na de plaatsing werden er nog andere gebreken en schade vastgesteld en door mij persoonlijk gemeld bij de klachtendienst in Hasselt . Telefonisch is die immers niet bereikbaar!! Op 23.03 heb ik een mail ontvangen van customer support (Tania). Daarin de vraag of een herstelling op 13.04 zou kunnen. Echter de voorgestelde herstellingen zijn onvolledig en niet voor alle schade. Zelfs de schademelding van de plaatser is niet vermeld bij de voorgestelde herstelling. Op 24.03 heb ik in antwoord op de mail nog eens een opsomming gegeven van de schade met de vraag om hierover contact te nemen om de nodige afspraken te maken. Op 02.04 heb ik een rappel gestuurd. Tot op heden zonder resultaat.

Gewenst oplossing

  • Herstelling