back

Problemen met herstelling Surface Pro tablet

MICROSOFT Da Vincilaan 3, ZAVENTEM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. D.

aan: MICROSOFT

08/04/2021

Op 2 december 2020 heb ik een herstelling aangevraagd voor een Surface Pro 7 toestel en heb hiervoor van Microsoft een verzendlabel van UPS ontvangen. Het toestel binnengedragen bij een officieel UPS verzendkantoor en een week later werd de tablet als verloren aangegeven in hun tracking systeem. Sindsdien weigeren zowel Microsoft of UPS verantwoordelijkheid op te nemen voor dit verlies en sta ik als consument in de kou. De waarde van het toestel is 1000 euro maar een oplossing voor dit probleem wordt niet gegeven.

Gewenst oplossing

  • Vervanging

Berichten (2)

MICROSOFT

aan: T. D.

08/04/2021

Beste, Bedankt voor uw bericht. Gelieve een telefoonnummer en e-mailadres door te sturen zodat wij een ticket voor uw klacht kunnen opmaken. Mvg, Kind regards Reception Desk Real Estate Facilities Passport Building Luchthaven Brussel Nationaal 1K 1930 Zaventem Telephone +32 (0) 2 503 31 13 www.sodexo.com

T. D.

aan: MICROSOFT

08/04/2021

e-mailadres: dewulfthomas@telenet.be telefoonnummer: 0499 600 249