- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
T. D.
aan: MICROSOFT
Op 2 december 2020 heb ik een herstelling aangevraagd voor een Surface Pro 7 toestel en heb hiervoor van Microsoft een verzendlabel van UPS ontvangen. Het toestel binnengedragen bij een officieel UPS verzendkantoor en een week later werd de tablet als verloren aangegeven in hun tracking systeem. Sindsdien weigeren zowel Microsoft of UPS verantwoordelijkheid op te nemen voor dit verlies en sta ik als consument in de kou. De waarde van het toestel is 1000 euro maar een oplossing voor dit probleem wordt niet gegeven.
MICROSOFT
aan: T. D.
Beste, Bedankt voor uw bericht. Gelieve een telefoonnummer en e-mailadres door te sturen zodat wij een ticket voor uw klacht kunnen opmaken. Mvg, Kind regards Reception Desk Real Estate Facilities Passport Building Luchthaven Brussel Nationaal 1K 1930 Zaventem Telephone +32 (0) 2 503 31 13 www.sodexo.com
T. D.
aan: MICROSOFT
e-mailadres: dewulfthomas@telenet.be telefoonnummer: 0499 600 249