DPD BELGIUM N.V. E.Walschaertsstraat 20, Mechelen

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: DPD BELGIUM N.V.

08/04/2021

Beste, Ik verstuurde een pakket naar Duitsland op 23 februari 2021 via goedkooppakket die samenwerken met DPD voor de afhalingen en het versturen van de goederen. Na enkele weken wachten bleef het pakket in behandeling nadien kwam er te staat dat die overgemaakt was aan DPD. Ik heb enkele dagen later gebeld naar DPD omdat er niets veranderde aan mijn situatie. Die bevestigden mij dat ze ook niet wisten waar deze zich bevondt. Dat die dus wel ergens bij hun in de depot zou zijn. Ze gingen dit verder onderzoeken. Ik ben later ook nog eens naar het winkeltje op Nijverseel geweest waar ik mijn pakketje moest binnen brengen om mij te informeren of het misschien nog daar lag. Ook die vrouw bevestigde mij dat alles weg was en dat die meneer van DPD de pakketten niet had ingescand. Ik heb ondertussen al meermaals gebeld en gemaild naar DPD maar ik krijg geen antwoord meer sinds 2 maart 2021 Ik had graag een oplossing gevonden omdat het pakket ook wel van veel waarde was. Wij hebben een factuur moeten opmaken met het totaal van het bedrag en die bedraagt 3920 EURO Dank bij voorbaat en wachtend op meer nieuws De maeyer Patrick

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 3920,00
  • Schadevergoeding