back

Product is niet wat beloofd werd.

VAKANTIE VEILINGEN Dendermondse Steenweg 48, Gent
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. L.

aan: VAKANTIE VEILINGEN

12/03/2021

Beste, ik bestelde de verrekijker met nachtfunctie. Bij het uittesten in het donker zie ik echter niks. Ik wil mijn centen terug inclusief de bijkomende kosten. Ik heb jullie een persoonlijk bericht, maar kreeg hier nog geen antwoord op. Ik zie dit als oplichterij!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 14,49

Berichten (6)

VAKANTIE VEILINGEN

aan: J. L.

12/03/2021

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 1006753. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

Doorgestuurd naar onze advocaten 21 maart 2021

J. L.

aan: Test Aankoop

21/03/2021
Dit antwoord is privé

VAKANTIE VEILINGEN

aan: J. L.

21/03/2021

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 1021855. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VAKANTIE VEILINGEN

aan: J. L.

25/03/2021

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VAKANTIE VEILINGEN

aan: J. L.

29/03/2021

Beste Klachtenbox, '‹ Wij vinden het zeer vervelen dat de verrekijker defect is geleverd. Echter willen wij klant zeker tegemoet komen met een passende oplossing. Hiervoor hebben wij een foto nodig van de verrekijker en een ordernummer van de veiling. Zodra wij dit hebben ontvangen gaan we voor klant een de slag en bekijken we een passende oplossing.   '‹ Nogmaals excuses voor het ongemak! '‹ Fijne avond. Heb je nog vragen? Laat het ons weten! We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Amall Veilingadviseur VakantieVeilingen s:www.vakantieveilingen.be/service

J. L.

aan: Test Aankoop

30/03/2021
Dit antwoord is privé