back

Vaste lijn onterecht afgesloten

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. C.

aan: PROXIMUS

04/03/2021

In december is een technieker van proximus onze verouderde centrale komen weghalen, deze werd niet meer ondersteund door Proximus. Technieker meldt ons dat we vanaf dat moment nog maar 1 binnenkomende lijn hebben. Begin januari ontvang ik factuur voor onze"multiline", ik bel op 8/1 naar de klantendienst om te melden dat wij toch maar 1 lijn hebben sinds december, om dus de factuur aan te passen. Begin februari ontvang ik nieuwe factuur, nog steeds met aanrekening 2 lijnen. Ik bel 4/2 terug om dit te melden, krijg als antwoord dat er een dossier is opgemaakt en dat het in orde zou komen. Op 17/2 ontvang ik bevestiging van wijziging vanaf 19/2, maar dan wordt op 19/2 onze volledige vaste lijn afgesloten?? Ik bel naar Proximus met de melding dat er toch geen afsluiting is aangevraagd, enkel aanpassing factuur en krijg als antwoord dat de lijn enkel door een technieker terug in werking kan worden gezet. Sinds 19/2 bijna elke dag getelefoneerd naar Proximus om te vragen wanneer de vaste lijn terug geactiveerd wordt, maar deze is tot op heden nog niet terug aangesloten. Veel mails gekregen voor afspraken (eerst 25/2, dan 11/3 en dan 26/3, maar om de een of andere reden werden deze afspraken telkens 10 minuten later weer geannuleerd. Telkens gemeld dat wij een bedrijf zijn die nu dus niet bereikbaar zijn voor onze klanten en wij reeds meer dan 20 jaar klant zijn, maar tot op heden kan niemand mij vertellen wanneer wij ooit weer onze vaste lijn terug hebben.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding
  • Herstelling

Berichten (2)

PROXIMUS

aan: B. C.

05/03/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192974929416]

PROXIMUS

aan: B. C.

16/03/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192975273449]