Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

04/03/2021

Beste Op de factuur van mijn telecomprovider Base werd bij diensten voor derden op 20/02/2021 en op 27/02/2021 een bedrag van 4,99 € in rekening gebracht dit voor een abonnement die wekelijks te betalen is. Ik heb echter nooit een overeenkomst met uw bedrijf afgesloten en toestemming gegeven om dit bedrag aan mijn telecomprovider aan te rekenen. Ik heb jullie reeds een e-mail gestuurd om deze aanrekening te stoppen en het bedrag terug te betalen maar tot nu toe mocht ik nog geen antwoord ontvangen. Via jullie website heb ik getracht dit abonnement te stoppen maar na enkele klikken verschijnt een pagina waarop staat dat deze webpagina niet bestaat. Ook reeds gebeld naar het telefoonnummer dat op mijn factuur staat (01588267070) maar geen antwoord. Gebeld naar het betaalnummer (042779990) dat op jullie website staat maar na de melding "druk 1 voor Nederlands" blijft het aan de lijn doodstil. Graag had ik gehad dat jullie dit abonnement ogenblikkelijk stoppen en het reeds ten onrechte geïnde bedrag terugbetalen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 9,98
  • Stopzetting abonnement

Berichten (13)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

05/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (45633) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 5 mrt. 2021 15:56 CET Geachte heer, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 4 mrt. 2021 15:10 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEZ5-KYMP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEZ5-KYMP]

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

05/03/2021

Mijn nummer is +32 488 280 721

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

06/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (45707) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 6 mrt. 2021 02:44 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om u uit te schrijven kunt u klikken op de link in de sms'jes die u ontvangt wanneer u zich op de dienst abonneert. U hoeft alleen maar op de link te klikken terwijl u verbonden bent met 3G/4G om u uit te schrijven. Als u dit sms'je niet kunt vinden, klik dan op de volgende link: :secure.paybymobile.be/home/go?page=myPurchases - **Détails du sms** - message status date destination Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/ya6kfmbw ou appelez le 042779990 delivered 2021-02-20 21:21:56 +32488280721 Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 5 mrt. 2021 17:14 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEVZ-ERP8] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VEVZ-ERP8]

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

06/03/2021

Dankzij de link die jullie me doorstuurde is het mij gelukt om uit te schrijven (de link via het sms'je werkt niet, zie bijlage). Daar ik me nooit heb geabonneerd op jullie diensten wens dat het reeds geïnde bedrag wordt terug betaald.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

17/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46360) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 17 mrt. 2021 14:54 CET Geachte heer,, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 16 mrt. 2021 19:47 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM6G66-WDEV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM6G66-WDEV]

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

17/03/2021

Mijn nummer is +32 488 280 721. Ik had dat ook al eens doorgegeven op 05/03/2021.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

19/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46438) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 19 mrt. 2021 10:37 CET Beste Mijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **+32488280721 ** op **2021-02-20 21:21:53** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **gids.tv ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2021-03-06 21:25:00** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 17 mrt. 2021 21:33 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[0907E3-6OYW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[0907E3-6OYW]

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

19/03/2021

Beste Ik heb in het geheel geen aankoop gedaan voor een videodienst bij Veedz. Ik hou me daar trouwens in het geheel niet mee bezig. Ik heb dus bijgevolg ook geen knop gezien voor het bevestigen van de aankoop. Daarbij zat ik op zondag 20/02/2021 om 21u21 in de auto. Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat ik al rijdend een abonnement zou aangaan temeer daar ik consequent mijn gsm niet gebruik als ik aan het rijden ben. Ik krijg eerder de indruk dat jullie misbruik maken van de mobile diensten. Bijgevolg wens ik het alsnog aangerekende bedrag wordt terugbetaald. Mijn aanklacht bij de Ombudsdienst Telecommunicatie en FOD Economie met betrekking tot Digital Global Pass (Veedz) loopt ondertussen verder.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

26/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (45719) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 26 mrt. 2021 14:06 CET Beste Mijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **+32488280721 ** op **2021-02-20 21:21:53** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties op de site: **gids.tv ** en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2021-03-06 21:25:00** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 6 mrt. 2021 10:08 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK06P-6QWO] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK06P-6QWO]

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

26/03/2021

Blijkbaar hebben jullie mijn bericht van 19/03/2021 niet gelezen!! Ik blijf er bij dat ik niet op de site "gids.tv" en op geen enkele knop "bevestig aankoop" heb gedrukt.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

31/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46563) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 31 mrt. 2021 15:47 CEST Beste, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 19 mrt. 2021 14:51 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[DO0Z2X-RMRP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[DO0Z2X-RMRP]

J. V.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

31/03/2021

Ik krijg stilaan de indruk dat jullie met opzet de vorige berichten negeren. Ik heb reeds verschillende keer geantwoord en jullie hebben ook mijn telefoonnummer zelf vermeld in jullie eerdere antwoorden. Dus jullie hebben mijn nummer. Zelf heb ik mijn nummer doorgegeven op 05/03/2021. Wat jullie nu vragen is echt hilarisch en geeft blijk van totale onwil.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: J. V.

01/04/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (47230) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 1 apr. 2021 10:55 CEST Geachte heer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 31 mrt. 2021 21:16 CEST -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[93OZP0-OGLE] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[93OZP0-OGLE]