bpost Muntcentrum, Brussel
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. G.

aan: bpost

04/03/2021

Beste, Op 4 Februari is mijn pakketje verstuurd vanuit de States met USPS. Sinds 19 Februari is dit toegekomen te 'Brussels European Mail Centre' en volgens mijn laatste informatie ingeklaard en klaar voor verzending. Tot op heden heb ik geen verdere details mogen ontvangen omtrent de levering van dit pakket. Ook de communicatie met Bpost omtrent dit pakket loopt mis. Enigste informatie die ik heb is deze track and trace code : #EC910729513US Bedankt.

Gewenst oplossing

  • Directe levering van het pakket.

Berichten (1)

bpost

aan: T. G.

04/03/2021

1-34364482113 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling. U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs Met vriendelijke groeten, Klara C. bpost Muntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles [THREAD ID:1-FSCIPXJ]