back

GARANTIE NIET NA KOMEN

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. v.

aan: BULEX SERVICES

02/03/2021

AANKOOP VAN BOILER IN 2017 MET EEN GARANTIE VAN 5JAAR EN DEZE IS STUK GEGAAN IN 2021.HET IS BINNEN IN BOILER DAN VIND IK DA HET MOETEN NAKOMEN. EERST KWAMEN ZE LANGS EN HADDEN KONTACT OP GENOMEN OM TE ZEGGEN DA DIT ONDER GARANTIE VALT EN DA ZE GINGEN LANGS KOMEN. TWEE DAGEN ER NA KREEG IK EEN KORT BERICHT DA HET TOCH NIE ONDER GARATIE VALT .ZONDER ENIGE UILEG ER BIJ EEN SCHANDE VIND IK DAT.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1100,00

Berichten (5)

BULEX SERVICES

aan: L. v.

05/03/2021

O.Réf/CM-B 05599889 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. In bijlage kan u ons antwoord terugvinden, en we behouden onze positie in dit dossier. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

L. v.

aan: BULEX SERVICES

05/03/2021

ER WORDT GEPRAAT OVER EEN BIJLAGE .MAAR IK VIND GEEN DIJLAGE. WAAR KAN IK DEZE TERUG VINDEN?

BULEX SERVICES

aan: L. v.

08/03/2021

O.Réf/CM-B 05599889 Geachte, De bijlage is de mail die verstuurd werd naar u op 26/2/2021. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

L. v.

aan: BULEX SERVICES

12/03/2021

Ik vind het schandalig hoe bulex tewerk gaat.eerst het toe kennen dat het onder garantie valt en dan terug krabben als het maar om een particulier gaat.zo een bedrijf groot maken op de kap van de kleine burger is schandalig.

BULEX SERVICES

aan: L. v.

12/03/2021

Beste klant, Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag. Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Cher client, Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse. Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects. Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse. Nous vous remercions de votre compréhension. Cordialement,