back

Niet terug bezorgen van goederen

VINTED Zirmunu st. 70-701 , Vilnius

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. W.

aan: VINTED

23/02/2021

Beste, begin februari heb ik decoratieve goederen verkocht via vinted. Zoals het beleid voorschrijft heb ik deze goederen in een stevige doos verpakt en ook nog eens omwikkeld met dik papier zodat de goederen onderweg zeker niet beschadigd zouden raken. Ik deed de goederen op de post (deze werden verzonden via mondial relay) en enkele dagen later kreeg ik een melding dat het iets langer zou duren eer de goederen zouden geleverd worden. Dit vond ik al wat vreemd... Toen de goederen uiteindelijk bij mijn koper toegekomen waren bleek de doos volledig gescheurd te zijn aan de zijkant en bleek ook een groot deel van het veiligheidspapier aan de binnenkant van de doos verdwenen. Gevolg, één van de drie stukken zat gebroken. Ik verwacht natuurlijk niet dat de koper hiervoor zou betalen dus mailde ik vinted over het probleem. Zij besloten dan ook dat de koper onmiddelijk het geld terug ontving. Toen ik vroeg of het mogelijk was de koper een retourticket te bezorgen was het antwoord neen! (koper was zeker bereid deze terug te sturen maar wou hier, uiteraard, niet zelf voor betalen) Ook al was het heel duidelijk dat het pakjes bedrijf Mondial relay hier onvoorzichtig met de doos was omgegaan kreeg ik van vinted toch steeds het deksel op de neus en de melding dat dit mijn eigen schuld was. Ik vind het echt schandalig dat ik mijn goederen toevertrouw aan vinted maar eenmaal er iets misloopt zij hier ook niet in willen tussenkomen. Op hun website staat duidelijk te lezen dat Mondial Relay zich verzekerd tot 25€, waarom krijg ik hier dan geen vergoeding voor? Mijn koper heeft al haar geld terug en is 2 decoratiestukken rijker. Ik ben 3 stukken kwijt en krijg geen vergoeding. Wat gaan jullie hier aan doen?

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

VINTED

aan: N. W.

23/02/2021

Madame, Monsieur, Nous confirmons la bonne réception de votre demande et y répondrons dans les meilleurs délais. Merci pour votre patience. Cordialement, Emna Vinted.fr