Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. D.

aan: AQUA SERVICE SYSTEMS

23/02/2021

Beste. Ik was op Batibouw bijna 1 jaar geleden 8/3/2020 Bij aqua service heb ik met een verkoper gepraat. Ik vertelde dat we gingen verbouwen en ik wel eventuele interesse had in een waterverzachter maar de huidige werd nog nagekeken. Hij stelde voor van een bon te tekenen voor de Batibouw korting te reserveren en dat ik nog eve tijd had om deze te annuleren. Ik heb deze dan ook binnen 1 week geannuleerd via e-mail naar de verkoper en naar het algemeen emailadres dat ik had gekregen info@aqua-service.be. En nu bijna 1 jaar later krijg ik een aangetekend brief dat ik de installatie moet laten doorgaan of een schadevergoeding moet betalen . En als we dit niet doen volgen er juridische stappen. Wij hebben reeds een email terug gestuurd met de e-mail van vorig jaar erbij waarin staat omtrent de annulatie .Vandaag kregen we echter een 2de zelfde soort aangetekend brief. Ik heb vandaag 23 feb 2021 nogmaals een mail gestuurd en ook gebeld naar aqua service. maar de persoon die verantwoordelijk is was er niet en ik mocht morgen terug proberen. Mvg. Niels

Gewenst oplossing

  • Accepteren van Annulatie en kosteloos