back

Problement met terug betaling

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. F.

aan: BASIC FIT

23/02/2021

Hallo, Ik had een comfort abonnement afgesloten. Toen de fitness centra ging sluiten op 30/10 heb ik een mail gekregen om mijn abonnement te bevriezen. Ik heb daar onmiddellijk op gereageerd en dit ook gedaan. Maar er is toch nog op 23/11 28.99€ van mijn rekening gegaan. Alsook net voor de lockdown op 26/10 33.99€ (toen betaalde ik bij voor de live groepslessen). Dus ik heb bijna 2 maand betaald voor niets. Ik heb toen ook besloten in december om mijn abonnement stop te zetten. Ik weet dat er een opzeg is van 4 weken als je een abonnement stop zet, maar het is niet fair want ik heb 2 maand niet gebruik kunnen maken van de fitness. Als ik contact opneem is het allemaal heel vaag, zeggen dat ze dat ik contact moet opnemen als de clubs teurg open gaan. Dan zal iedereen waarschijnlijk contact opnemen en moet ik nog langer wachten op mijn geld.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 57,98

Berichten (4)

BASIC FIT

aan: L. F.

23/02/2021

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07365422 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

BASIC FIT

aan: L. F.

24/02/2021

Hi Lieselot, Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice en bedankt voor het bekend maken van jouw klacht. Je krijgt van ons een bedrag terug! Het gaat om een bedrag van €62,98 en wordt binnen 15 werkdagen teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer. Normaal zou het bedrag die jij hebt betaald tijdens de sluiting tot en met de opening van de clubs in het tegoed gezet worden. Aangezien jij het lidmaatschap hebt opgezegd is dit niet het geval en heb ik het bedrag naar je terug gestort. Hopend je hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ. Met sportieve groet, Veena Customer Support Basic-Fit ref:_00D24fJbb._5005IEkWXc:ref T2410.1 --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

L. F.

aan: BASIC FIT

24/02/2021

Hallo, Bedankt hiervoor. Ons oud rekeningnummer is afgesloten, aangezien we zijn veranderd van bank. Kunnen jullie het aub naar het volgend rekeningnummer doorstorten aub: Be33 7506 9836 9446 Alvast bedankt!

BASIC FIT

aan: L. F.

24/02/2021

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07366772 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België