back

Problemen in verband met terugname en terugbetaling

MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. D.

aan: MEDIA MARKT

23/02/2021

Beste, In juli 2020 kocht ik een samsung galaxy smartwatch (42mm). Deze heeft nooit goed gewerkt. Toen ik na een week naar de dienst naverkoop ging met de melding dat mijn batterij van mijn horloge niet langer dan 24u mee ging, hebben jullie dat terug opgestuurd. De melding was dat er niets werd gevonden... De batterij werkte nog altijd niet lang genoeg, maar jullie wilden niet terugbetalen (ondanks dat het binnen de 30 dagen was). Ondertussen heb ik al vanalles geprobeerd, maar de watch blijft slecht werken. Ik vind het jammer dat de winkel (in Zwijnaarde trouwens) mij niet verder kon helpen en ik dus nu eigenlijk 200 euro armer ben zonder een degelijk apparaat.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 169,99

Berichten (2)

MEDIA MARKT

aan: A. D.

26/02/2021

Beste, De winkel laats ons weten dat ze je gebeld hebben om langs te komen bij hun. Kan je dat bevestigen ? Vriendelijke groeten, Complaints Team Alexandra Media Markt Belgium

A. D.

aan: MEDIA MARKT

26/02/2021

Hallo Het klopt dat ze mij gisteren gebeld hebben met de boodschap dat ik nog eens mijn horloge moet opsturen ter herstelling. Het zou mij echter verbazen als het nu ineens, na de 4de keer wel opgelost kan geraken... Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat dit op de lange baan zal geschoven worden. Met vriendelijke groeten Aagje