back

onterechte abonnement via VEEDZ

Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

N. B.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

23/02/2021

Beste via mijn factuur van Proximus heb ik zojuist ontdekt dat er onterechte betalingen zijn opgenomen van 4,99 per week en dit vanaf 8 juli 2020. Ik heb het bedrijf aangeschreven maar zij beweren dat ik deze abonnement zelf heb aangevraagd. Mijn man zal dit nooit doen. Ik heb op internet gelezen dat er nog mensen zijn die dit probleem hebben meegemaakt en die een creditnota hebben ontvangen. Hierbij de antwoorden van veedz naar mij toe

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 160,00

Berichten (3)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: N. B.

23/02/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (45177) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 23 feb. 2021 17:35 CET Beste MevrouwMijnheer , Bedankt dat u contact met ons opneemt. U heeft zich via het telefoonnummer **+32487677674 ** op **2020-07-08 16:50:40** ingeschreven op de dienst **Veedz**. **Veedz** is een online videodienst (films, series, samenvattingen van spellen, enz.) die 4,99Eur per week in rekening wordt gebracht. Om je in te schrijven, klik je op een van onze online advertenties en vervolgens werd je doorverwezen naar een betaalpagina. Op deze betaalpagina is een knop met de tekst "Bevestig de aankoop" aan u gepresenteerd. Nadat deze optie was geselecteerd, werd u omgeleid naar een tweede pagina met een "Bevestig aankoop" knop. Op deze tweede pagina wordt u opnieuw op de hoogte gebracht van de prijs en: "Abonnement automatisch elke week verlengd op uw Proximus-factuur". Zodra u de betaling heeft geautoriseerd door op de bevestigingsknop te drukken, bent u doorverwezen naar een pagina van de dienst die uw abonnement bevestigt. Vervolgens werd een betalingsverzoek rechtstreeks naar uw mobiele operator gestuurd voor validatie. We hopen dat we u meer informatie hebben kunnen geven over de aard van de dienst en de manier waarop u zich heeft ingeschreven. Ik bevestig dat uw abonnement op **2021-02-23 11:24:20** is afgelopen en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groeten , Klanten dienst Digital Global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 23 feb. 2021 13:48 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VPV4-RXV2] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[L7VPV4-RXV2]

N. B.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

23/02/2021

Beste Dit is niet waar. Er zijn reeds meerdere klachten over uw bedrijf en manier van handelen zoals andere mensen beweren. Ik eis dat dit bekeken wordt. Ik heb niet uw app gebruikt of diensten. Gelieve het bedrag terug te storten.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: N. B.

28/02/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (45216) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 28 feb. 2021 01:05 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Wij hebben uw verzoek bekeken en kunnen bevestigen dat u een SMS hebt ontvangen waarin wordt uitgelegd dat de dienst een wekelijks abonnement is, de prijs van de dienst en instructies om u af te melden. Deze herinneringen worden ook één keer per maand verstuurd. - **Service** - **Service** Veedz - **Prix** 4.99 (1 jours de promo) - **Date d'abonnement** 2020-07-08 16:50:40 - **Date desabo** 2021-02-23 11:24:20 - **Détails du sms** - message status date destination Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: s:tinyurl.com/y6m8nao7 ou appelez le 042779990 delivered 2021-02-03 15:03:16 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. 24H GRATUIT. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2020-07-08 16:50:41 +32487677674 24H gratuites ont expiré. Vous etes facturé 4.99 euros/semaine et l'accès à Veedz a été prolongé. Renouvellement automatique. Pour arreter, répondre STOP VZ delivered 2020-07-09 16:55:08 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2020-08-07 15:01:07 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2020-09-06 15:01:40 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2020-10-06 15:02:01 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2020-11-05 15:02:04 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2020-12-05 15:01:16 +32487677674 Message gratuit de DGP: vous etes abonné au service Veedz à 4.99 euros/semaine. Pour y mettre fin: répondre STOP VZ ou appelez le 042779990 delivered 2021-01-04 15:01:03 +32487677674 - **Refund_details** - refund_init_date refund_price 2021-02-28 01:03:08 4.99 2021-02-28 01:03:05 4.99 2021-02-28 01:03:03 4.99 2021-02-28 01:03:01 4.99 2021-02-28 01:02:57 4.99 2021-02-28 01:02:54 4.99 2021-02-28 01:02:51 4.99 2021-02-28 01:02:49 4.99 2021-02-28 01:02:45 4.99 2021-02-28 01:02:43 4.99 2021-02-28 01:02:39 4.99 2021-02-28 01:02:36 4.99 Desondanks en als teken van goede wil, bieden wij u graag een terugbetaling van 12 x 4.99Eur = 59.88Eur aan. U ontvangt deze terugbetaling rechtstreeks op uw bankrekening via uw mobiele operator. Het bedrag wordt aangegeven op uw volgende factuur. In de tussentijd heb ik ervoor gezorgd dat uw abonnement wordt opgezegd en dat u niet langer wordt gefactureerd. Met vriendelijke groet , Klantendienst Digital Global Pass ---------------------------------------------- Klachtenbox, 23 feb. 2021 17:49 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[YDKGQV-OW4K] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[YDKGQV-OW4K]