back

Weigeren mijn verzekering af te sluiten / blijven vragen om betaling / slechte behandeling van de in

Baloise Insurance Posthofbrug 16, BERCHEM-ANTWERPEN
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. L.

aan: Baloise Insurance

18/02/2021

Op 26/08/2020 heb ik mijn verzekering aangevraagd met polis nr. 5I40454, van Baloise naar Beobank. Beobank op naam van mijn partner Oana Dumitru stuur een kennisgeving van opzegging met de einddatum van het contract 2/12/2020, dus in het minimum interval van 3 maanden. In december hebben we een rekening ontvangen van Baloise om de verzekering voor de komende 3 (drie) maanden te betalen. Denken is een vergissing die we hebben genegeerd, maar na woorden kregen we per post een dreigement dat we straffen zullen betalen als we niet betalen. Op dat moment heb ik contact opgenomen met de afdelingsverantwoordelijke en hen op de hoogte gebracht van mijn verzoek dat eind augustus is verzonden. Ze geloofden me niet en vroegen me dat te bewijzen. Op dat moment heb ik de kentekenplaat aangescherpt. Tijdens de gesprekken per e-mail met de afdeling inzameling ben ik meerdere keren beledigd (eerst schreven ze mijn naam verkeerd, ook al stel ik me voor, dan ben ik een dame geworden, ben ik beschuldigd dat ik leugens zeg, of zelfs dat ik tegen hen gilde, in die periode had ik een oorontsteking, en inderdaad, ik sprak wat luider, ik heb dat aan hen gespecificeerd en het kon me niet schelen). Ik heb geprobeerd contact op te nemen met hun klachtenafdeling, maar ze nemen de telefoon op en weigeren mijn klachten te registreren en hangen zelfs op. ze gebruiken escuses zoals een slechte verbinding, of dat hun werknemers vanuit huis werken. nu kwam ik in de positie van de krant, stuur het naar hen in Agustus, en ik besloot een klacht in te dienen via uw dienst. Ik zal het afgedrukte document en de opgeslagen e-mails bijvoegen. Ik verzoek van Baloise openbare excuses voor de manier waarop ik door hun werknemers ben behandeld, en zij mogen mij ook geen betalingsmeldingen sturen. Op basis van artikel 9 van de GDPR-verordening, zou ik willen dat dit bedrijf nooit meer contact met mij opneemt op basis van welke reden dan ook, behalve de schriftelijke excuses, en dat moet per post worden verzonden. Ik kan de opgeslagen e-mails niet bijvoegen omdat de grootte van het bestand groter is dan 3 MB en ik kan niet comprimeren om hieronder te zijn. Ik kan ze op elk moment per e-mail ter beschikking stellen. PS: sorry voor de eventuele schrijffouten, maar mijn nederlands is niet perfect.

Gewenst oplossing

  • Excuses van het bedrif

Berichten (2)

Baloise Insurance

aan: V. L.

19/02/2021

Geachte Heer Luca Uw opzegbrief van 26/08/2020 voor de vervaldag van 02/12/2020 werd ons verstuurd op 28/09/2020.

V. L.

aan: Baloise Insurance

19/02/2021

Dan moet u de betaling aan de Beo Bank vragen, niet aan mij, ik heb er alles aan gedaan om de documenten op tijd te verzenden! Maar hoe zit het met de rest van mijn klacht? vind je dat ik geen antwoord verdien over het feit dat je medewerkers mij hebben bediend en niet slechts één keer? Uw antwoord staat op dezelfde pagina als uw collega's, u negeert nog steeds mijn klachten tegen uw medewerkers! Goed gedaan!!