back

De afspraak niet nakomen

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. W.

aan: BULEX SERVICES

11/02/2021

Beste, Wij beschikken over een jaarlijkse onderhoudscontract bij Bulex Services. We hebben onze factuur reeds betaald in september. Toen afspraak gekregen voor 9/11. Dag ervoor sms gekregen dat de volgende dag de technieker komt. Op de dag zelf niets of niemand gezien. Contact opgenomen de persoon ging niet komen. Nieuwe afspraak gekregen voor na 2 maanden 5/01. Terug de avond ervoor een SMS gekregen dat de volgende dag de technieker zal komen. Dag zelf opnieuw niemand te zien of horen. Opnieuw contact genomen met Bulex. De persoon kon opnieuw niet komen. Afspraak gekregen voor 8/02, 2 dagen ervoor worden we gecontacteerd dat de persoon opnieuw niet kan komen. We nemen telkens een dag verlof om zeker thuis te zijn als ze komen. Dit is volledig onaanvaardbaar. We zouden nu terug een afspraak krijgen voor eind maart??!! We hebben de afspraak nog niet vastgelegd. Als ze al gaan komen. In de zomer hoeft geen onderhoud gezien de toestel toch uit staat. We hadden gehoopt dat de onderhoud toch voor de wintermaanden zouden gebeuren.

Gewenst oplossing

  • Herstelling
  • We zouden willen dat er zo snel mogelijk iemand komt. In het vervolg zouden we graag de factuur pas na het nakomen van hun afspraak betalen.

Berichten (3)

BULEX SERVICES

aan: R. W.

15/02/2021

Geachte, Gelieve het interventie adres door te sturen zodat wij het dossier kunnen nakijken. Wij bedanken u alvast, Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

R. W.

aan: BULEX SERVICES

17/02/2021

Geachte, Hierbij het adres; Stationsstraat 60, 9810 Eke Vriendelijke groeten, Roza

BULEX SERVICES

aan: R. W.

17/02/2021

O.Réf/CM-B 05596207 Geachte, Wij hebben uw mail goed ontvangen. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar. Indien u een onderhoudscontract heeft krijgt u steeds de pré-facturatie opgestuurd alvorens onze technieker ter plaatse komt. Dit kunnen wij echter niet veranderen. Tenslotte bevestigen wij u dat op 30/03/2021 onze technieker zal langskomen en garanderen u dat wij de grootste zorg zullen besteden aan deze onderhoud teneinde u steeds als tevreden klant te mogen behouden. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn