back

Problemen betalingen

MIRIALE INTERNATIONALE Postbus 28, SCHAERBEEK
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. W.

aan: MIRIALE INTERNATIONALE

10/02/2021

Beste. Op 21 januari hebben jullie ons gemeld dat alles in orde was en dat alles afgehandeld was. Groot is mijn verbazing dat ik vandaag terug een aanmaning krijg van jullie. Wat is hier de bedoeling van? Ik wens niets meer van jullie te ontvangen. Kijk dit na. Hopend op een snelle afhandeling Walgraef angie

Gewenst oplossing

  • Afhandeling aanmaningen

Berichten (1)

MIRIALE INTERNATIONALE

aan: A. W.

12/02/2021

MIRIALE TONO Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw laatste bericht in goede orde ontvangen. Wij hebben uw betalingsbewijzen ontvangen en op 21/01/21 geregistreerd. Maar deze laatste aanmaning was op 13/01/21 gestuurd. Natuurlijk is deze aanmaning niet meer geldig. U kunt deze weggoiien. Met vriendelijke groet, Klantenservice U bereikt de Klantenservice via onze website, rubriek Contact. Miriale en Tono, Route des Dragons 7, CH -1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Zwitserland. Voor Nederland: Tel. Klanten service: 085 208 01 59 Voor Belgie: Tel. Klanten service: 02 808 74 72