back

defecte gaswandketel Bulex

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. D.

aan: BULEX SERVICES

05/02/2021

We hebben vanaf 9/1/2009 een onderhoudscontract :Omnium plus (Dienst 8) 000 1458081 die omvat Jaarlijks onderhoud, herstelling bij defect, onderdelen, verplaatsingskosten, en dit ook op zaterdag, zon-en feestdagen.prijs : € 222.18(jaar 2021). -onderhoudsafspraak op 28/1/2021 ,door Bulex gewijzigd (via mail) naar 4/2/2021 ,is verleden jaar 4x gebeurd, en GEEN onderhoudsbeurt in 2020 ! - na onderhoud op 4/2/2021 stellen we vast dat de temperatuur in snel tempo daalt , de Wandketel Bulex slaat kort aan en dan weer uit ! (16u30) .We bellen Bulex ( 02-4318000) en melden het defect (17u00),men kan ons niet helpen maar stelt een herstelling voor op 18/02/2021 !! (17u11 met mail ) ; We bellen terug en melden dat dit totaal onaanvaardbaar is ! (2 weken in de kou ??) We krijgen een nieuwe mail (18u08) voor herstelling op ( 12/2/2021 ) !! (1 week in de kou !! ) -Een vriend (sanitair specialist ) heeft ons uit de nood geholpen, het was een relatief klein defect ,dat WIJ niet zelf konden verhelpen . -Tot daar de snelle service van Bulex , bedankt , ons contract word voor 12/1/2022 verbroken !

Gewenst oplossing

  • Excuses van het bedrijf

Berichten (1)

BULEX SERVICES

aan: R. D.

16/02/2021

O.Réf/CM-B 05587461 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Eerst en vooral wensen wij u onze oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor alle ongemak dat u hebt doorstaan. Wij betreuren tevens de slechte ervaringen die u hebt gehad met onze dienst naverkoop en zijn u dankbaar ons hiervan op de hoogte te stellen. Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons clienteel toe. De tevredenheid van onze klanten is onze nummer 1 doelstelling en daarom werken we dagelijks aan de verbetering van onze prestaties door te leren uit onze fouten en klaar te staan met een luisterend oor aangaande elke gemaakte commentaar. Onze dienst na-verkoop blijft uiteraard ter uwer beschikking indien nodig. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn