Connections Luchthavenlaan 10, Vilvoorde
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. O.

aan: Connections

02/02/2021

Beste, in 2019 boekten we een vlucht voor ons gezin 7p, naar Thailand op 1/7/20 en terug 17/7/20. Maar wegens de situatie toen hebben we die om geboekt naar 31/3/21..met nog eens 500euro opleg...maar helaas lijkt dit nog niet goed te komen en om in quarantaine te moeten gaan zitten ipv vakantie hebben, nee dank u...jullie gaven aan te wachten en indien de reisrestricties verlengd worden ons geld terug te vragen. Nu liet connections weten dat restricties niet gelden enkel al vlucht geannuleerd word kunnen we geld terugvragen!!! Het is niet omdat er restricties gelden dat de vlucht geannuleerd word! Als we zeker willen zijn moeten we terug omboeken maar met vertrek voor 31/12/21...... Heel makkelijk met kinderen te regelen....dus ok dan maar eens gekeken om onze zomerkampen van de kids te verplaatsen en dan in de zomer te reizen. Indien dat al mag. Een vlucht wat gelijk van prijs gevonden maar eer connections uiteindelijk zal reageren is die al terug duurder geworden wat wij erover vinden. Ons oorspronkelijke vluchten worden zo ruim 1000euro duurder! Wat kunnen we doen? Dit is niet wat wij wensten. Maar hulp van connections is ver te zoeken. We zouden liever ons geld terugkrijgen als ze toch niet de vlucht kunnen aanbieden aan dezelfde prijs. Mvg. Jesika

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 4100,00

Berichten (2)

Doorgestuurd naar onze advocaten 02 februari 2021

J. O.

aan: Test Aankoop

02/02/2021
Dit antwoord is privé

Connections

aan: J. O.

02/02/2021

Geachte Mevrouw, Dank u voor onderstaande melding. Mag ik er op echter vriendelijk attent op maken dat op elk van uw vragen, via mail, via Social Media, meteen gevolg gegeven is, zelfs tijdens het weekend. Misschien weet u dit niet maar ik informeer u graag dat de directie en de volledige staff van Connections op 80 en 90% economische werkloosheid staan. Dat wil zeggen dat iedereen een halve dag of 1 dag per week werkt. Mag ik u vriendelijk verzoeken het nodige geduld op te brengen, uw dossier is in behandeling. Met beleefde groet, Tine Verreck Customer Care Manager Luchthavenlaan 10, 1800 Vilvoorde tel 02/550 01 63 _______________ This email has been scanned by the Destiny Email Security System. _______________ Save Trees Do Not print if not Necessary, I want to breathe air tomorrow. _______________ This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error, please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee, you should not disseminate, distribute or copy this email. Please notify the sender immediately by email if you have received this email by mistake and delete this email from your system. If you are not the intended recipient, you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited. This email has been scanned by the Destiny Email Security System. _______________