IKEA BELGIUM Weiveldlaan 19, ZAVENTEM

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. E.

aan: IKEA BELGIUM

01/02/2021

Beste Ik bestelde een keuken bij Ikea online, alles goed verlopen. De levering zou plaats vinden op 13/1/2021 tussen 12-19 uur. Ik kwam thuis van het werk om 11u47. De vrachtwagen reed net terug weg, het was pas 11u47, weg vrachtwagen en keuken. Ik belde Ikea maar dat duurde 45 minuten online hangen. Ik kon niet geloven dat zoiets nog maar mogelijk was. De keuken kon eerstedaags niet meer geleverd worden! De dag erna donderdag 14/1 en vrijdag 15 had ik verlof want de keuken zou geplaatst worden. De mensen van Ikea vonden dit duidelijk niet ernstig genoeg. Uiteindelijk na 2 dagen veel telefoneren hielp toch iemand me zodat de keuken zaterdag middag om 14u30 geleverd is. Dit vind ik echt niet kunnen en zou graag een compensatie willen voor de geleden schade die ik heb opgelopen. Ikea zelf heb ik al meerdere mails gestuurd zonder enig resultaat wat ik heel jammer vind.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding

Berichten (1)

E. E.

aan: IKEA BELGIUM

23/02/2021

Beste Nog steeds wacht ik van jullie op een antwoord, dit is nu al van 13/1 dat ik probeer om iets te komen van jullie. Indien dit niet in orde komt neem ik verdere stappen. Met vriendelijke groet Elvira Embrechts