back

Voucher luxe brunch Marriott Gent

Social Deal Eugeen Leënlaan, 1/14, Hasselt
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. H.

aan: Social Deal

28/01/2021

kocht op 1/3 een voucher voor 3 personen  "luxe brunch marriot in Gent". 1e reservatie op 17 mei is niet kunnen doorgaan omwille van corona. Deal is dan verlengd tot 30 augustus maar ze deden geen brunchen en ook geen mogelijkheid om bon te gebruiken. Dan ging het weer open gaan op 1/9 Maar nog steeds geen brunch. Nu weer zoveel maanden later en voor terugbetaling verwijst Mariott naar jullie. Ik snap dat de horeca het moeilijk heeft maar de consument ook. Hoe zit het? Daar er voorlopig geen vooruitzichten zijn had ik graag mijn centen terug. Vriendelijke groeten, Lutgarde Huygebaert 0499328710

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 71,70

Berichten (5)

Social Deal

aan: L. H.

08/02/2021

Goedemorgen, Hartelijk dank voor het bericht. Bedankt voor je bericht. Het is helaas niet mogelijk om de door jou gekochte vouchers te annuleren omdat deze buiten de wettelijke retourtermijn van 14 dagen vallen. De geldigheid van deze deal is verlengd tot en met 30 mei 2021. Hierdoor is er gelegenheid om nog gebruik te kunnen maken van de vouchers. De 100% garantie is enkel geldig als de dienst niet meer geleverd kan worden door de ondernemer binnen de geldigheid van de deal. In dit geval kan het wel (op een latere datum) en kunnen we dus garanderen dat je jouw vouchers kunt gebruiken. Mocht je er toch geen gebruik meer van willen maken, is het ook mogelijk om deze cadeau te geven of door te verkopen, aangezien vouchers niet persoonsgebonden zijn. Op deze manier kunnen vouchers alsnog verzilverd worden. Helaas kunnen wij verder niets voor je betekenen in deze situatie. Als je hierover nog vragen hebt, dan hoor ik het uiteraard graag. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sascha Klachtenafhandeling Neem gerust contact op: NL: (+31) 088 205 05 05BE: (+32) 011 96 07 39 +31 88 20 50 505 service@socialdeal.nl Magistratenlaan 70 - 5223 MB 's-Hertogenbosch Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link ref:_00D1tGNQL._5005J8kl14:ref --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

L. H.

aan: Social Deal

16/02/2021

Uitleggen en peten tekenen noemt dat bij ons in Gent. Al contact genomen met jullie klantendienst op 13 mei en 11 augustus. Telkens met de melding "gaat wel weer open en blablabla". Bij Marriott verschillende pogingen gedaan. Telkens deksel op de neus want deden voorlopig geen brunch dus bon niet inwisselbaar. Heb er alle begrip voor dat het uitzonderlijke toestanden zijn, maar Marriott en Social Deal, jullie spelen ping pong met de gebruiker. De bon wordt steeds verlengd, bij Marriott kan ik hem niet ten gelde maken. Wens jullie veel succes met mijn centen. Heb mijn lesje geleerd.

Social Deal

aan: L. H.

15/03/2021

Goedemorgen, Hartelijk dank voor je bericht. Wij hebben het beleid dat als een horecazaak (door corona) de aanbieding nog op een later moment kan aanbieden, dat we niet mogen annuleren. Natuurlijk willen wij ook zoveel mogelijk zorgen dat consumenten alsnog kunnen gaan genieten van hun leuke, aangekochte deal maar dat hiermee ook lokale ondernemers op steun kunnen rekenen. Ik heb navraag gedaan bij de juiste afdeling om te kijken wat ik in deeze situatie voor je kan betekenen. De vouchers heb ik dan ook als uitzondering voor je mogen annuleren. Je ontvangt het bedrag als saldo op je account. Dit wordt automatisch verrekend met je volgende aankoop en is onbeperkt geldig. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dit graag! Met vriendelijke groet, Sascha Klachtenafhandeling Neem gerust contact op: NL: (+31) 088 205 05 05BE: (+32) 011 96 07 39 +31 88 20 50 505 service@socialdeal.nl Magistratenlaan 70 - 5223 MB 's-Hertogenbosch Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link ref:_00D1tGNQL._5005JAtW0s:ref --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------

L. H.

aan: Social Deal

01/04/2021

Goedenavond, we zijn nu 14 dagen verder en heb idd nog nog een vraag. Waar kan ik dat tegoed terugvinden in mijn account? Ik vind dat nergens terug, heb zonet een poging gedaan om een verblijf te boeken maar tot de stap "betaling bevestigen" in mijn bank app geen spoor van mijn tegoed. Mvg

Social Deal

aan: L. H.

02/04/2021

Goedemorgen, Hartelijk dank voor je bericht. Het saldo staat in het account mageleintje@gmail.com. Als je met dit account inlogt en je doet een aankoop wordt het verrekend! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Sascha Klachtenafhandeling Neem gerust contact op: NL: (+31) 088 205 05 05BE: (+32) 011 96 07 39 +31 88 20 50 505 service@socialdeal.nl Magistratenlaan 70 - 5223 MB 's-Hertogenbosch Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, wilt u ons dan direct bellen op telefoonnummer: + 31 (0)88 205 05 05. Op al onze offertes, overeenkomsten en diensten zijn de algemene voorwaarden van Social Deal B.V. van toepassing. Daarin is een beperking van aansprakelijkheid opgenomen. Op verzoek worden de algemene voorwaarden kosteloos aan U toegezonden. U kunt deze ook raadplegen via deze link ref:_00D1tGNQL._5005JAv5BT:ref --------------- Oorspronkelijk bericht ---------------