back

Ingebrekestelling betaling Basic fit

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. M.

aan: BASIC FIT

27/01/2021

Beste, Graag uw raad ivm het volgende: Tijdens de eerste lockdown koos ik er voor om mijn basic fit abonnement te bevriezen, omdat ook fitnesscentra moesten sluiten. Na de eerste golf werd medegedeeld dat deze hun deuren opnieuw konden openen mits maatregelen: je moest een tijdsslot reserveren. Hier heb ik niet meer op gewacht en ik heb mijn abonnement opgezegd op 6 juni 2020. Gelieve ook in acht te nemen dat begindatum contract 19-11-2017 en eind datum contract 1-1-2019 vermeld. Nu komen ze met achterstallige betalingen tot 1-08-2020, een periode in CORONA waarin ik het ALLESBEHALVE veilig vond om bij hen te komen sporten: het tijdslot reservering systeem liep volledig fout: mensen reserveerden voor een half uur en bleven twee (!!) uur in de fitness rondhangen, het was er op momenten drukker dan normaal! Dit heb ik eenmalig met eigen ogen aanschouwen en ik heb meteen rechtsomkeer gemaakt. Er werd duidelijk geen moeite gedaan om zich aan de maatregelen te houden, de manager deed compleet onverschillig over de situatie. Maar hier kon de veiligheid van je GEZONDHEID bijlange na NIET gegarandeerd worden. Dat ik nu ook nog eens de rekening krijg, vind ik onbegrijpbaar... Ik heb hen hierover gemaild op 2 december 2020 (!!!!!) en kreeg vandaag pas een antwoord! Met als opmerking "gebruik de live chat" of "het contactformulier". Beiden werken ondermaats en het is gewoon niet mogelijk om een bevoegd iemand aan de telefoon te krijgen. In ieder geval ga ik niet betalen voor een periode waarin corona heerst én waar ik dit ook nog eens heel erg makkelijk in de fitness kan oplopen. Met vriendelijke groeten,

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

BASIC FIT

aan: A. M.

27/01/2021

We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 07337163 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België