back

Bestelling niet geleverd

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. S.

aan: Danvino

27/01/2021

Beste, Op 26/12 heb ik via de website van Danvino een bestelling gedaan twv 144 € en die betaald met Belfius Maestro (met credit kaart werkte niet). Ik heb een ref gekregen om mijn bestelling te volgen. Na enkele dagen was de status onderweg - na nog enkele dagen werd vertraging vermeld en sinds vorige week staat er geleverd. Dit is echter niet gebeurd noch was er een brief in de bus met een ev afhaalpunt moest ik niet thuis geweest zijn . Contacteren van de firma kan enkel via mail of via hun klachtenformulier wat ik dan ook beide gedaan heb. tot heden nog geen reactie ontvangen. Ik vrees dus dat ik opgelicht ben en 144€ armer. mvg Annemie Snauwaert PS ben gaan zoeken en heb nog mensen gevonden op een forum die hetzelfde ervaren hebben.

Gewenst oplossing

  • alsnog de gevraagde producten leveren - indien dit niet kan geld terug