back

Problemen met terugbetaling na retour

Speelgoedheld.nl
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. A.

aan: Speelgoedheld.nl

27/01/2021

Beste, ik bestelde op 9/12/2020 een unicorn zetel via uw site www.speelgoedheld.nl. ik koos ervoor om achteraf te betalen via Klarna. ik had na het ontvangen van de verzendbevestiging ervoor gekozen om direct te betalen via achteraf betaling en via de site van Klarna. op 15/12 heb ik de bestelling ontvangen, maar voldeed deze niet aan mijn verwachtingen. Het was kleiner dan afgebeeld op de site en ik besloot om deze retour te sturen. Op de site staat, dat bij een retour er eerst contact moet opgenomen worden voor aanmelding moet binnen de 14 dagen. Ik heb meerde mails gestuurd en pas na een week heb ik hierop antwoord gekregen dat de aanmelding niet nodig was en dat ik de retourvoorwaarden op de site kon vinden en dus gewoon kon retoursturen. Ik heb deze meteen na deze mail op 24/12 retour gestuurd en deze werd bezorgd op 2 jan. op de site staat vermeld dat binnen de 14 dagen na retour het bedrag terug gestort zal worden. Ik heb nog niets ontvangen heb al 20 mails gestuurd naar zowel speelgoedheld.nl als Klarna zonder reactie.. de retourkosten waren dan ook nog eens op mijn kosten aangezien ik voor achteraf betalen heb gekozen ipv Paypal (dan kan je de retourkosten terugbetaald krijgen) ik weet niet op welk mogelijke manier ik jullie zou kunnen bereiken, aangezien er geen telefoonnummer aanwezig is, ik heb al een negatieve review nagelaten maar ook daar geen reactie op. ik verwacht DRINGEND een reactie omtrent dit voorval!!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 71,80
  • Schadevergoeding

Berichten (2)

Doorgestuurd naar onze advocaten 04 februari 2021

H. A.

aan: Test Aankoop

04/02/2021
Dit antwoord is privé

H. A.

aan: Test Aankoop

08/02/2021
Dit antwoord is privé