back

Reparatie niet correct uitgevoerd

MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. D.

aan: MEDIA MARKT

27/01/2021

Beste, ik kocht op 12/09 een koffiezetter van Philips. HD6564/60/SN:2035. Het toestel was na twee maanden al stuk. Het begin plots van de ene dag op de andere een hard geluid te maken in het begin en ook op het einde. Het maakt een koppend hard geluid. Dit was in het begin niet te merken! Er is duidelijk iets aan de hand! Ik deed het apparaat binnen voor herstel en ik kreeg het terug in exact dezelfde staat! Op de brief staat, apparaat voldoet aan de fabrieksspecificaties en er is geen technisch defect geconstateerd. Ik wist echt niet wat ik las. Ik vind het eerlijk gezegd ronduit schandalig, dat op deze manier met klanten wordt omgegaan. Ik heb ook een filmpje gemaakt van het toestel met het defect! Graag uw reactie. Bedankt, vriendelijke groeten Jessie Rotsaert

Gewenst oplossing

  • Vervanging

Berichten (1)

MEDIA MARKT

aan: D. D.

29/01/2021

Beste mijnheer De Mulder, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de reparatiedienst. Helaas kunnen we dit niet vanop afstand afhandelen en dient u opnieuw langs te gaan bij onze dienst na verkoop om een oplossing te zoeken voor uw toestel. Met vriendelijke groeten, Complaints Team MediaMarkt Belgie