back

Onverantwoord gedrag autopechbijstandsverzekering TOP BIJSTAND AG

AG Insurance Boulevard Emile Jacqmain 53, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: AG Insurance

26/01/2021

Beste, ik had op maandag 26/01 een terugkerende alarm ivm mijn reminstallatie (autopech - enkele dagen voordien had ik reeds remolie laten bijvullen - wegens alarm "STOP ! remmen" Toen dit probleem terug opdook, besefte ik dat er iets ernstig aan de hand was (lek remleiding ?!). Daarom verwittigde ik mijn pechverhelpverzekering (TOP BIJSTAND VAN AG INSURRANCE - waar ik reeds 25 jaar trouw mijn jaarlijkse premie voor betaal en hooguit 5x beroep op deed) vroeg om een takelwagen te sturen en een vervangwagen daar mijn wagen dringend diende hersteld te worden. Groot was mijn verbazing toen een uur later een technieker zich melde met een bestelwagen (mekanieker TOURING) en onmiddellijk verklaarde mij in deze Covid-tijden in dit voertuig niet naar een garage te mogen brengen. Deze technieker keken vervolgens onder mijn auto voorzijde en achterzijde - verklaarde GEEN lek te zien, waarop hij mijn remvloeistof bijvulde en verklaarde dat ik nu zelf naar de garage kon rijden... ik denk dat een terugkerend defect remsysteem toch een gegronde reden is om te vragen getakeld te worden ??!! zie via volgende link waar TOPBIJSTAND VAN AG allemaal voor staat als je hun reclame mag geloven. https://www.aginsurance.be/Retail/nl/mobiliteit/motorhome/Paginas/top-bijstand.aspx DE Bedoeling van deze actie was: GEEN VERVANGWAGEN TE HOEVEN GEVEN. MAAR VERDER VIND IK HET HEEL ONVERANTWOORD VAN AG TOPBIJSTAND OM IEMAND MET EEN DEFECT REMSYSTEEM TOCH GEWOON DE BAAN OP TE STUREN. Nadien stelde de garage vast dat er wel degelijk een lek was, maar er kwam enkel remolie vrij bij het indrukken van het rempedaal - wat de Touringmekanieker NIET had gevraagd of gedaan. De mekanieker verklaarde slechts een beperkt aantal vervangwagens te mogen verlenen en dat dit enkel van zijn goodwill afhing - maar er waren daar de statistieken zij hij.

Gewenst oplossing

  • AANPASSING STRATEGIE AG INSURRANCE BIJ HET VERLENEN VAN EEN VERVANGWAGEN

Berichten (1)

AG Insurance

aan: M. V.

26/01/2021

Geachte heer, geachte mevrouw Ik meld u goede ontvangst van uw bericht van vandaag. Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG20472/AT'. Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken. Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Van Hoecke. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices