back

Onverwachte aanmaning op geannuleerd account

PARSHIP Speersort 10, Hamburg
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. D.

aan: PARSHIP

25/01/2021

Beste, Ik had een abonnement voor een jaar besteld. Ik had beslist om het te betalen in schijven van 4. Het bedrag dat ik om de 3 maanden betaalde was € 38,85. Eind juli, dit was voor het einde van het lidmaatschap, heb ik mijn account geannuleerd. De klantenservice had toen gezegd dat ik het jaar en de 4 schijven nog moest uitbetalen, maar dat het einde van de looptijd verwerkt werd en gezet is op 25-11-2020. Nu wordt mij gevraagd om een nieuw bedrag van € 71,70 te betalen, dit opnieuw voor een premium lidmaatschap van een jaar. Dat bedrag wordt een jaarlijks bedrag van € 286,80. Ik weigerde dit te betalen, want ik had bewijs dat ik mijn account had geannuleerd. En ik heb bewijs dat ik mijn 4 betalingen heb uitgevoerd. 5 dagen geleden heb ik een mail teruggestuurd naar de klantenservice, dit bevatte het bewijs van annulatie en het bewijs van 4 betalingen, dit in pdf bestanden direct gedownload van mijn bank. Vandaag heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen en op 03.02.2021 geven ze de vordering door aan een incassobureau en komen er nogmaals extra kosten bij. Ik dacht dat dit allemaal geen probleem meer was sinds ik een mail had gestuurd bij de eerste herinnering. Ik hoop dat u mij kan helpen. Met vriendelijke groeten.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (2)

PARSHIP

aan: J. D.

26/01/2021

Beste mevrouwmijnheer, Hartelijk dank voor uw bemiddeling. Aangezien openbaarmaking niet is uitgesloten, kunnen wij in verband met de wetgeving op het gebied van de gegevensbescherming hier niet inhoudelijk reageren. Bij ons kiest een klant een looptijd en en heeft dan 14 dagen bedenktijd. Zijn deze 14 dagen verstreken dan is de gekozen looptijd bindend. Is er gekozen voor gespreide betaling dan gaat het om deelbetalingen voor een langer lidmaatschap en niet om een lidmaatschap dat bij elke termijn wordt verlengd. Het is daarom niet mogelijk om bij elke betalingstermijn op te zeggen. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Joop van Langen Uw Parship klantenservice © 2001-2021 PE Digital GmbH - Made with ❤ Managing Directors: Tim Schiffers, Henning Ra¶nneberg, Marc Schachtel PE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam Nederland KvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01 Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg Duitsland Inschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331 www.parship.be [---002:000959:29485---]

J. D.

aan: PARSHIP

26/01/2021

Maar het lidmaatschap zou stopgezet worden na een jaar. Dat wordt letterlijk bevestigd in de mail die bij de bijlagen zat.