back

Geen levering/ terugbetaling van bestelde smartphone bij Telenet online

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. D.

aan: TELENET

25/01/2021

Op zondag 3 januari 2021 bestellen en betalen we, zoals het hoort, een nieuwe smartphone via de Telenet klantenprijzen. Via de track & trace van PostNL konden we de stand van zaken opvolgen... Maar toen deze sinds donderdag 7 januari, na 3 opeenvolgende dagen van uitstel, de status liet staan op "bezorgtijd onbekend" gingen bij ons enkele alarmbellen af. Wanneer we op vrijdag 8 januari voor de eerste maal verhaal willen halen bij PostNL zelf, wordt het duidelijk dat de bestelde smartphone niet terug te vinden is... Een hele uitleg van "Telenet zal ons moeten contacteren om een onderzoek te starten" later, werd diezelfde dag nog door mezelf bij Telenet het probleem aangekaart. Een frappante prognose van "dit zou tot wel 4 weken kunnen duren, meneer" beloofde dan al niet veel goeds. Tot ik, na verschillende opvolgmomenten door mezelf, woensdag 13 januari een mail ontving om een 'Ontvangersverklaring' in te vullen. Maar sinds het terugsturen van het gevraagde document geen enkele vorm van communicatie of opvolging... We willen ASAP duidelijke feedback met de gewenste oplossing voor ons.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1099,00

Berichten (1)

TELENET

aan: D. D.

09/02/2021

Klantennummer: 819251488Beste meneer Zwaenepoel, Ik bevestig met deze e-mail dat uw dossier is afgerond op 29/01/2021. Met vriendelijke groeten, Alexandra Customer relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --