Veedz (Digital Global Pass) 350 rue Denis Papin, Parc de la Duranne – Domaine du Tourillon , Aix-en-Provence
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

24/01/2021

Beste, Ik heb vandaag gezien dat sinds september een bedrijf genaamd digital global pass mij kosten aanrekent via mijn orange factuur. In totaal is er tot op vandaag 106,83 euro van mijn rekening gegaan. Ik heb nooit mijn akkoord gegeven nog aanvraag gedaan om beroep te doen op deze diensten. Ik stuurde reeds een mail naar de klachtendienst van dit bedrijf. Op mijn factuur gaat er tot 5x per maand een bedrag van 4,99 euro af. Ik wens terugbetaling van dit bedrag die onterecht van mijn rekening zijn gegaan. GA

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 106,83

Berichten (15)

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

25/01/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (43645) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 25 jan. 2021 06:03 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 jan. 2021 22:39 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[090553-MZ5R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[090553-MZ5R]

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

11/02/2021

Mijn telefoonnummer is 0477611943 Graag rechtzetting Dank bij voorbaat!

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

12/02/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (44642) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 12 feb. 2021 11:38 CET Geachte heer of mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Op het nummer +32477611943 kan ik geen activiteit vinden. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 11 feb. 2021 19:57 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[5LKR5G-94G7] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[5LKR5G-94G7]

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

12/02/2021

Hallo, Het is nochtans zo dat op mijn factuur digital global pass staat. Ik kan u dit bewijzen via mijn factuur. Er werd in totaal al voor meer dan 106 euro gefactureerd.

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

02/03/2021

Ik wens graag een antwoord. Ondertussen gaan deze bedragen nog steeds van mijn rekening. 6x 19.96 euro. Nog steeds staat de naam digital global pass(veeds) op mijn factuur!

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

02/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (45520) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 2 mrt. 2021 11:47 CET Geachte mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 2 mrt. 2021 10:54 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[5LK42D-852V] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[5LK42D-852V]

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

02/03/2021

Als u voorgaande berichten leest, kan u zien dat ik reeds alles doorgestuurd heb??? Mijn klacht dateert al van 24/01/21. Alles werd reeds doorgegeven en men kon mij zogezegd niet terug vinden op het nummer 0477611943, terwijl er wel gefactureerd wordt van digital global pass! Ik zou graag hebben dat dit opgelost geraakt. Dit gaat al maanden door, en er komt maar geen oplossing van jullie kant!

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

12/03/2021

Veeds? Digital Global Pass? Graag antwoord voor jullie kant. De facturatie blijft maar doorlopen, reeds maanden. Op mijn factuur staan jullie gegevens, jullie kunnen mij niet terug vinden via mijn nummer, maar ik ontvang wel de facturen. Graag reactie aub?

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

15/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46085) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 15 mrt. 2021 15:28 CET Geachte mevrouw, Bedankt dat u contact met ons opneemt. Om uw aanvraag te kunnen beantwoorden en u meer informatie te kunnen verstrekken, hebben wij het telefoonnummer nodig dat door onze diensten wordt gefactureerd om u te kunnen identificeren. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 12 mrt. 2021 11:41 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM6PV8-393M] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[PM6PV8-393M]

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

15/03/2021

hallo, Ik gaf mijn telefoonnummer 0477611943 reeds verschillende keren door. Jullie kunnen mij niet terug vinden in uw bestanden. Maar ik ontvang wel facturen die van mijn abonnement gaan van digital global pass. Lees aub bovenstaande berichten, daar staat alles op. Ik wens graag asap een oplossing,ondertussen al meer dan 100 euro kwijt zonder toestemming!

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

15/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46248) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 15 mrt. 2021 17:30 CET Goedendag, We bevestigen dat we het door u opgegeven telefoonnummer hebben geverifieerd en er is geen Digital Virgo abonnement op dit nummer. Om uit te schrijven vragen we u om het nummer waarop u het abonnement heeft geactiveerd. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 15 mrt. 2021 16:17 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK7LK-YLVD] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK7LK-YLVD]

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

16/03/2021

Dat is juist het probleem. Ik heb niks geactiveerd. Ik ben nooit een abonnement aangegaan en het wordt gefactureerd op het nummer dat ik door gaf. 0477611943

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

16/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46277) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 16 mrt. 2021 14:08 CET **Goedendag,** **We bevestigen dat we het door u opgegeven telefoonnummer hebben geverifieerd en er is geen Digital Virgo abonnement op dit nummer.** **Om uit te schrijven vragen we u om het nummer waarop u het abonnement heeft geactiveerd.** **Met vriendelijke groeten,** **Klanten service Digital global pass.** ---------------------------------------------- Klachtenbox, 16 mrt. 2021 09:11 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK7MV-QM2V] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[ERK7MV-QM2V]

G. A.

aan: Veedz (Digital Global Pass)

16/03/2021

Hoe kan u dan verklaren, dat op die nummer(0477611943) digital global pass al maanden bedragen verrekend via mijn provider??? Men kan mij niet terug vinden maar er staat wel degelijk digital global pass op mijn factuur.

Veedz (Digital Global Pass)

aan: G. A.

16/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (46317) has been updated. To add additional comments, reply to this email or click the link below: ---------------------------------------------- Customer Support, 16 mrt. 2021 17:05 CET Goedendag, We bevestigen dat we het door u opgegeven telefoonnummer hebben geverifieerd en er is geen Digital Virgo abonnement op dit nummer. Om uit te schrijven vragen we u om het nummer waarop u het abonnement heeft geactiveerd. Met vriendelijke groeten, Klanten service Digital global pass. ---------------------------------------------- Klachtenbox, 16 mrt. 2021 14:21 CET -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[YDKZEV-Q4WP] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van BE - Digital Global Pass.[YDKZEV-Q4WP]